28. velj 2010.

m2

nema podataka, ama bas ni jednog, cak ni na e-mailu...
prvo je on izbrisao prvi profil, a otvorio muzicki, moj je vec bio veliki i on je bio na top listi... mislim da je to bila 2008. i nickove znam... kasnije 2009. sam i ja izbrisala svoj profil i sve je nestalo... pisati po net secanju nije lako... sve je ionako bilo virtualno, brisanjem podataka na netu, sta ostaje? zavisi... eto ja se secam i cak pisem o svemu sto me doticalo na bilo koji nacin, sve se moze izbrisati, ali secanje na to vreme ne... mozda bi retki shvatili moju potrebu da pisem i o ovakvim iskustvima, pitam se i sama je li ovo ona ista potreba za pisanjem ili za razmenjivanjem reci sa nekim na bilo koji nacin ili je oboje...
imam neke slike iz svog albuma na profilu, ostalo je nestalo sa onim prvim padom sistema na kompu... m1 i m2 nemaju nikakve veze jedan sa drugim osim istog imena, a i u pitanju su dva moja nicka... vreme se donekle poklapalo i to je sve...
nestali su i moji i njegovi blogovi sa comentarima, njegov prvi roman koji mi je poslao... ne znam gde je i kako je i zasto mi se nikad vise nije javio, samo pretpostavljam da se izgubio u prostoru i vremenu i da je cak izgubio i secanje na mene... ko zna mozda sam u nekom njegovom pisaniju ili komponovanju...
znam koje je pisce i slikare voleo, koju je muziku slusao...
dobre stvari... i to je ono sto je ostalo od njega...
Influences: Coil, William S. Burroughs, Thomas Pynchon, Tim Buckley, Jeann Dubuffet, Marcel Duchamp, Alejandro Jodorowsky, Throbbing Gristle, Nurse With Wound, Nico, Clock DVA, TAGC, Tuxedomoon, Godspeed You, Black Emperor, NON, Steven Jesse Bernstein, Slobodan Tišma, Zoran Kiza Radović... William Basinski, Svarte Greiner, Machinefabriek, Tim Hecker, Alva Noto, Ashtray Navigations and Bass Communion...

Woman Trying on a Hat' (1943), by Jean Dubuffet

Amazon

Ja sam ja sam ja sam
Porodican covek
Moja zena sprema caj
U vrtu svako vece
Dok sanjam budan isti san
Suton dok pada
Drvece je cudno
Svetovi se otvaraju ispod svakog stabla
Iza zida tamnog
Visokog i tamnog
Plasim se tiger
Dolazi u suton
Posmatrac
U senci cuti
Plasim se da izadjem

Nestvarne stvari

Prostorom lete
nestvarne stvari
grle me il' ostavljaju
one su uvek tu
uspavan sam
al' ne osecam ih
smeju mi se i na brodu
i sa broda
ali ja ih ne vidim
spreman sam da se branim
macem ili prackom
bolje oprosti
uzivaj u suncu
nemas sanse
nestvarne stvari
nanose rane ali rane su sasvim lake
macem ili prackom
one se sale
nestvarne stvari
nestvarne stvari
Prostorom lete
nestvarne stvari
grle me il' ostavljaju
one su uvek tu
uspavan sam,al'
osecam ih
smeju mi se i na brodu
i sa broda
ali ja ih i ne vidim
spreman sam da se snadjem.

Intima

Ljubav je na nebu
Videces ko sam ja
Zvuci su na nebu
Saznaces ko sam ja
Ulazim u tvoj svet
Istine i lazi se ljube
Zakopcanost kisnog mantila
Zagonetna slika
U kuci pustinje
Ljubav je na nebu
Saznaces ko sam ja
Zvuci su na nebu

Ljubav je na nebu
Saznaces ko sam ja
Senke su na nebu
Videces ko sam ja
Ulazim u tvoj svet
Istine i lazi se ljube
Zakopcanost kisnog mantila
Zagonetna slika
U kuci pustinje
Ljubav je na nebu
Videces ko sam ja
Zvezde su na nebu

Ritualno pijanstvo
Ulazak i krik
Pogledi laserski
U kuci pustinje
Ritualno pijanstvo
Ulazak i krik
Bez i misli i bez secanja

Ljubav je na nebu
Videces ko sam ja
Senke su na nebu
Saznaces ko sam ja

Ritualno pijanstvo
Ulazak i krik
Pogledi laserski
Bez misli i bez secanja

U kuci pustinje
Ritualno pijanstvo
Ulazak i krik
Bez i misli i bez secanja

Ljubav je na nebu
Saznaces ko sam ja
Senke su na nebu
Videces ko sam ja

U kuci pustinje
Ritualno pijanstvo
Ulazak i krik
Bez i misli i bez secanja

Luna NS - Nestvarne stvari, 1984.