1. velj 2010.

mico

danas je 2.1.2010. 2x0-2x1-2x2... zanimljivo...
sto rekao jedan moj prijatelj: Samo ti broj bandere... :)

sta kazu brojevi datuma rodjenja?
sabiranje cifara datuma rodjenja:

za mene
Broj rodjenja: 8 Imate izuzetne poslovne sposobnosti, ali znate da u životu ima i važnijih stvari od novca. Velikodušni ste prema drugima.
Dnevni broj: 3 Vasa decija impulsivnost vas stalno vodi u neprilike. Pokušajte da završavate što ste zapoceli i da uskladite želje i mogucnosti.

za sonju
Broj rodjenja: 11 Originalni ste i inspirativni, posedujete mnogo šarma i intelekta te ocekujete mnogo od sebe i drugih. Naucite da vladate svojim osecanjima i naci cete ravnotežu.
Dnevni broj: 9 Vaša živa mašta daje vam mogucnost za karijeru u umetnosti. Sve vam brzo postaje dosadno, ali probajte da se opredelite za jedan posao.
Iako nisam numerolog ili neko ko se uopste bavi i razumije u brojeve, oni su mi vazni, obracam paznju na sve cifre koje me prate u zivotu, a na netu je to posebno doslo do izrazaja, npr. nikad necu na nekom forumu zavrsiti postanje tek tako, uvijek nastojim da to bude neki okrugao broj ili bar neka dva da su ista i u vecoj cifri, ali od 10 cifri posebno volim:
1, 3, 7, 8, 9
pa skoro sve, reklo bi se, u nekim kombinacijama, ali 3 bih izdvojila jer me posebo prati u zivotu i tako znaci i zraci pozitivnu energiju: osim svetog trojstva... i mnogih drugih poznatih trojki, evo mojih: troje nas je djece kod mojih roditelja... kad sam se udala, opet troje: Sonja, muz i ja... pa u ratu i poslije rata: moja majka, Sonja i ja... a poslije razvoda i majcine smrti, opet trojka: MICO, Sonja i ja, a mico je nas treci macak, poslije maje i micka u Herceg Novom (gdje smo bili izbjeglice), sada u nasem stanu u Sarajevu, a i on je u trecoj godini svoga zivota,
koliko je i kod nas, gdje je i potrosio svoja 3 zivota od 9 koliko imaju macke...


(mico, decembar 2009.)


***

miris poezije
parfem iluzije
ja i ti i mobilni
1... 2... 3...
dokle cemo stizati
javi mi...

(5.5.2003.)