28. velj 2010.

ja

Sep 17, 2007 8:35 PM
-----------------------
-ciao
dobar ti je savetnik
lako mi je za tebe
samo slusaj,,,
;)
-pa ne znam bas sta slusas
ali onaj ventilator ti je okay
to me ohrabrilo za ovaj izbor
hehehe izlaz uvek postoji
-ma ja sve vidim
skoro sve
one dve su fotke iste
ali idu u paru
zar ne? :)
-no problem
volim duplikate
onda mogu da se menjam

21.9.

-hvala druze;)
radi se,,, petak,,, 21.:)
ti?
-da ti kazem ne bi verovao;)
ali petak je petak
svugde ne samo u CG,,,:)
a uz to menjam layout
ovo je radna verzija :)))
-nisi skontao
pa ni ja tebe
1 : 1 :))
-koje fotke?
i sta je kome lepo??
ha!?;)
-ma naravno
samo od puno chata
muka me 'fata ;)
slika_rec
slika_rec
hocu rec
kao fil
to je stil
:))))))))
-koji si ti
brojim do 3
smanjuj slike
bice vike :))

22.9.

-kao nova
kad nesto promenis i ti se obnovis
a sad primetim da su nam slicne boje
nocas sam skontala da ovo bude ovako
e sad? ;)

23.9.

-xexexe
kako sam vas nasla
prvo annu sa balasevicem
pa tebe sa crticima
xoxoxo
super ti je ovo
OzbiljnO
-vidi
slatka je i ova
ali ona je sladja
znas i sam da od motiva
zavisi je li bolja manja ili veca
s tim da prevelike nisu za komentar
sta kazes? ;) :))

-fotka nije moja
ali mi je neko dao i rekao da je moja
e sad vidis kako sam iskrena
a i postena prema autoru
exexe
imam 16 hiljada komentara
STOP! :)))


2.4. 2008.
-------------

-kakvo pitanje!?
pa ja znam sve svoje prijatelje :)
a neprijatelje jos bolje :))
pa gde si ti?
i ja sam ovde dosta manje nego pre
ne zamaram se ;)
-5 meseci truda, rada ili...
ja... tu sam gde sam...
sad videh da sam u micronesiji
to mi je valjda bila zadnja
ali ne i poslednja zelja
inace raj na zemlji
ako ne verujes
idi pa vidi :)

6.april

-ciao
ti se bas vratio myspaceu
sigurno i ja moram napraviti pauzu
ali pravu
zasicena sam
nemam inspiracije
ili bolje receno volje za ovo
a kad te nema
komentari se samo smanjuju
tako da sam bez obzira na stalno dobijamje komentara
i kad me ima i nema
od nove godine stalno na istom
to o brojkama mozda i nije vazno
ali pokazuje neke stvari
a ti opet kreativan
svidja mi se
i hvala ti
na Faklandima mi je bilo bolje
valjda sad stisle godine
znas vec
a sad kad mi se nista od slika ne radi
ali pisem
i to je ono glavno sto radim
onda pravim price i od slika
otvorim neki od mnogobrojnih foldera sa takodje mnogobrojnim slikama
i nedad odmah sine ideja
nekad bas smisljam
i to je ta prica
jutros bizarna
grrrrrrr
-private
mislis avatari
pa tu ima bar 200 avatara
koje sam zatvorila jer mi se sad ne svidjaju
a zao mi ih brisati zbog stotine komentara
to si mislio
i nisu moje
ja sam strogi
profesionalac-stranac
kad je i to u pitanju
nick i avatar su virtualne stvari
koje ovde malo ko svari
uh poce rima
platna
pa slikala sam uglavnom na
furniru kako li se to jos zove
na obe strane
i rapavoj i glatkoj
kako kad
ulje
ali ta faza je prosla
mozda cu o5
ne znam
nista ne znam
-ma pusti to
draga ili ne
nekad volim da pisem i ovde
a eto retko je sad i to
i ako se neko nadje
pa se moze malo da pise
reci su drage
i sad ko sam sta sam
pise ti to gore
to nije virtualna igra
ali je vazno za nju
profa knjizevnosti
ali nisam samo to jer me ama bas sve i svasta okupira
i u svemu se isprobavam
ali se knjigama vracam
i kao prvoj ljubavi
i kao poslu
u gimnaziji
a ti
ne volim da ispitujem
nego ti vracam
milo za drago
-e sad kad rekoh svoje trenutno zanimanje
nekoliko zanimljivosti
he ne bih se ni dopisivala sa svojim ucenicima
ne kao ja
mozda kao euridika
ali kao profil poznat nadaleko i prica u tramvaju
i neki koje ja ne znam
se hvale da znaju euridiku
raja
a kad je u pitanju analiziranje bilo cega kreativnog
umetnickog
ja i ucenike naucim da sve kao znaju
pa onda nista ne znaju
i nista ne pitaju
nego osecaju
ne postoje pitanja i odgovori
postoje unutrasnja stanja
i igra
obozavam da glumim sa njima
bolje receno da glumimo
i kaze jedan koji vec ide i na predpripreme za fax glume
da sam sve bolja
da
vidim sad
pa zanimljivo je to sto radis
ali nisam te pitala iz radoznalosti
vec ono uzvracam udarac ili reda radi
bitno je imas li sta da kazes ili pokazes
a i nemoguce je da to pratim svim frendovima
malo ko to i pise
i sto pise kao da je tako
zato i nije bitno
slika je glavno sredstvo virtualne komunikacije
i ja sam to radila
i u svetu je tako
i zato izgleda da ja nisam odavle
pa i nisam
-hm
i zasviraj i za pojas zadeni
oduzila sam
epika
suplja ili ne
mozda je
citamo
se mozda

May 1, 2008 3:37 PM
----------------------
-divni radovi
hvala ti
i sretni praznici

(onda ono pisanje za 1. maj i brisanje)