5. velj 2010.

mobilart

DAN 13.3.2003. cetvrtak
JA: VREME SAMOCE: POPODNE I VECE!
Razmenjujem reci sa raznim ljudima na razne nacine, "ali nisam nasla pravu REC koja moze da veze". Nasa zazmena je bila dobra, o tome imam par pesama, poslacu u ovih "par godina za nas". Mozda ne treba mesati reci? "Ko je kriv, ko je kriv?" Ja, pa "Ne ljuti se sto ti govorim ti, TI govorim svima koje volim". PREVER!
P.S. Saljem Ti prigodnu pesmu, a na usni pred san, kroki "3 PALME NA OTOKU SRECE" ceka bolji dan!!! (15,20)
JA: BEG
Prasnjavi drum, sunce na potiljku
dusa u nosu, pistolj na celu.
Gde ste krenuli ljudi?
Od cega ste tako ludi?
Zakljucali kutiju, bacili kljuc
sad ce da traze kut da pisu istoriju...
(15,25)
ON: A kako ti izgledas devojcice? Imas li neke dimenzije o sebi?- Zanima me i boja kose, ociju, ten. (15,27)
JA: Danas nisam za takva pitanja. Srodna duso, nije ni prigodno. Dobro, ipak su i to reci: 172 cm, vitka, duga plava kosa, zeleno-plave oci, ten obican... P.S. zasto pitas? (16,00)
ON: Zasto da ne pitam, ako te negde sretnem da te prepoznam! _ Ne znaju se putevi bozji. P.S. da ne bi bila ostecena - visina 193, tezina 90 kg, kosa smede-crna, oci zelene (16,05)
JA: zar ne osetis sa sam tuzna ovih dana, ali razbio si muskom radoznaloscu, ljusturu kojom se branim. Ha-ha-ha! Sad se smejem! Hvala ti! P.S. Kad dosadi moje piskaranje reci. (16,20)
ON: Ja sam retko kad tuzan, uglavnom sam usamljen. Ali nasao sam najzad srodnu dusu i - nekako mi je lakse: "Seti se Barbara i dalje kisi pod brestom, ali to nije isto" (16,30)
JA: "Sve je bilo mirno, pa onda tresak, mastilo postaje voda, klupe postaku drvece, papir su nasa lica, a pero opet ptica." Takva je 2Uciteljica! Z.P. (16,46)
ON: Mila sta je ZP? (16,50)
JA: Moj decace-djace "Uciteljica" je pesma Z. Prevera. P.S. Do veceras... (17,00)
ON: Eto, lako je tebi, ti sedis kod kuce i uzivas - a ja moram da radim i da ispunjavam zelje pacijentima. Ipak ne zalim se, volim svoj posao (kao i ti) - zar ne? (17,17)
JA: Da, tezak i lep posao imam! Radim uvek prepodne. Nisam znala kad ti radis, pa te ometam. Radis li vikendom? P.S. "gde su oni zubi..." (17,35)
ON: Radim jednu sedmicu pre, drugu po - vikendom ne radim - radno vreme 5 sati i 50 min. Sve u svemu sad sam na poslu, a zube trenutno modeliram. Pravim od bake - devojku! (17,38)
JA: Ovo je bio maraton! Javi se kad hoces i mozes. Moj raspored znas, a mob. gasim samo na casovima. P.S. pazi baku! (17,55)
ON: Posao je najzad zavrsen - sedim za shankom i cirkam LASKO pivo sa teqilom i kuliram. Cekam kuma da dodje da mu cestitam 39. rodjendan. A ti mila? (18,57)
JA: Poslala jos par SMS, pa odgovor trazi jos... Takav dan, NOKIA se ne ladi. Sad cu pustiti: SAMO PAR GODINA ZA NAS! P.S. moram nesto jesti... (19,15)
ON: Mnogo mi se svidja "uciteljica" ZP-a i ERICSSON se ne hladi! (19,20)
JA: Neki dan lektira u IV r. - Savremena svetska lirika: (Prever,Neruda, Brodski, Ahmatova... JA i DJACI) P.S. Ide Zajedno P.S.2 Od 8-9 TV serija... (19,45)
ON: Performans u Knez Mihajlovoj - kum je dobio kaliografiju: "U zivotu covek treba da bude na sa onim sa kojim moze, vec sa onim bez koga ne moze." Volim i ja tebe.(19,44)
ON: Navikla si me na tvoje poruke da ih stalno dobijam i pravo da ti kazem mnogo mi nedostajes kad ih nema! STRASNO! (21,01)
JA: POLAKO! CUVAJ RECI! CUVAJ SE RECI! Najskuplje reci samo pisem u pesmama. Otkucacu jednu malu. P.S. Kako stojis sa racunom? P.S.2 Da li si znao pol osobe s kojom si menjao reci odavno. (21,25)
ON: Ne, ali sam se nadao da si ti u pitanju - a kredit je neogranicen, bar kad si ti u pitanju! (21,25)
JA: * * *
Zivim od tvojih reci a malo ih je
al' zato te i volim - ne lazem
tesko je sto to srce i krije
ali pesme imam da ti kazem.
(21,28)
ON: Volim te, a i ne znas koliko - to reci ne mogu da iskazu. Kad bi me videla, znala bi! Nadam se da cemo se videti. Zivim za trenutak vidjenja sa tobom. Tvoh B. (22,03)
JA: CEKAJ ME DUGO, DUGO... Tvoje reci, sve zapisano u mom dnevniku, piskaralo i romantik, 1 zivot pobrisali i ja zivim drugi... P.S. Jos si u imeniku ZMAJ. Hocu li menjati? (22,19)
ON: Ti izgleda da ne volis kad te neko voli - odvikla si se! - Ili ne zelis? (22,20)
JA: Lepo je procitati! Niko ne zna sta je ljubav. Sto vise znas, vise boli, vise se bojis. Puno procitala, puno prezivela, ucim druge zivotu, a opet sama ne znam nista. Pisimo, verujmo recima i polako molim te. Ranjiva sam - stalo mi je, ali u ovom danu puno smo rekli. Hocemo li spavati mili moj? P.S. Volis li ove moje pesmice? (22,50)



NOC 14.3.2003. petak
JA: JA JOS CEKAM ODGOVOR: Da li strast traje 1 dan, a LJUBAV se ceka, ceka, ceka - ako je kraj da zavrsim kako sam i pocela: KOJA JE TVOJA TALASNA DUZINA? Mozda otvaram novi KRUG u kome bi te mogla upoznati? P.S. Razmisli hoces li se javiti i zasto! Vec si me povredio, ali ti pisem. I ne mogu da spavam. A ti? (01,00)
ON: U proslom pismu si rekla da usporim, zar ne? - Nisam stigao da ti kazem koliko sam te zeljan - a ti tvrdis da sam te povredio mila moja (01,45)
JA: Polazim na posao, drago mi je sto si se javio. Petak, puno casova, posle teske noci zelim da danas modeliras najlepse zube, a ja drzim najlepse casove! Mislim na tebe, javicu se popodne... (07,30)
ON: "Pocni danasnje predavanje pocetnim slovima moga imena: U Nasoj Avangardi" - M. Kapor "UNA" Mislim na tebe ovako rano (za mene) i ljubim te (08,44)