4. velj 2010.

video-zapisi

NJIH NIJE BRIGA ZA NAS
Bubnjevi u ušima Stotinu hiljadu Udarac u čelo Gledajte i učinite nešto Zar ovaj zvuk ne plaši Ja sam sit a toliki gladni Zato svijet mora otvoriti oči Mnoštvo pati mnoštvo pjeva Svijet gladi zna da svira Bubnjevi u ušima Stotine hiljade Udarac u čelo Gledajte i učinite nešto Ispred svih idem Vodim vas Smak ili spas Znam da je teško Ali moram nešto učiniti Oči bole Balkoni su puni Mnoštvo traži da se čuje Zagrljaj vaš osjetim i znam Tražite tiho Ali znate da mora neko Da vam pruži ruku Taj sam Idem ispred svih I svijetu otkrivam lice Žuti crno-bijeli svijete U jednu se boju slite Bubnjevi u ušima Stotinu hiljadu Zovu i naređuju Svijete vidi nas.
MICHAEL JACKSON***They don't care (video zapis)
GDJE IDEŠ
Poslije puta i tvojih suza Zeško je zabavljati se Ili ići istim putem Ja sam zapamtio najljepše Čuvam zagrljaje trčanje po pijesku I zapakovao sam sve to u ovaj kofer Od toga pravim pjesme i svirke I eto to je korist od svega A šteta je šteta je za nas Jer putevi više nisu naši Tvoja kola su otišla Poslije puta i tvojih suza Teško je zabavljati se Zovu me mame nove stvari A ja pjevam sviram I mislim na tebe Ne plači peku me suze Ne plači nisam kriv Srce mi lupa Ja sam zapamtio najljepše I čuvam sunce u tvojim očima I zagrljaje I zapakovao sam sve u ovaj kofer Od toga pravim pjesme i svirke Na kojima tebe nema.
NO MERCY***WHERE DO YOU GO?
KAMENJE
Kako me nije stid pjevati a nemam sluha Ne znam svirat klavir Ni igrati balet Mrzim operu A sa stihom se igram Ima li muzike u mojim rijecima Ili bar malo harmonije Ima li rocka Moje ljubavi To jedino osjećam i htjela bih da otpjevam Ali ne znam Znam samo da slušam Tako smo ja i muzika u raskoraku Ona mene ne podučava Ja nju ne podražavam Polustranci Ali ipak onaj žestoki roker Što i sad sluša Mika Dzegera Viri iz mog gluvog uva.
NASE PESME (Milanu Mladenovicu)
On nam je u dusama On bi se ljutio da nisi PORED MENE a pevao, pevao, pevao VOLI_NE VOLI, VOLI_NE VOLI TONEMO ZAJEDNO 7 DANA na dno njegovog bunara Pijemo reci od vode JA ZNAM da TREBA DA SE CISTI ZABRANJUJEM!! BEZIMO U MRAK! ZID! ANESTEZIJA! ZEMLJA! On nam je u dusama...
PLAŽA VECNOG VETRA (PRAIA DO VENTU ETERNU)
Plaža večnog vetra od 3 metra Gruva duva muva... Odakle ti na mojoj plaži? O vetre kaži kaži! Tu sam oduvek bio io io io o o o ... Večnost uhvatio. Između mora i neba nema hleba Tu večnost spava Vetar plažu čuva Gruva duva muva.. Tu sam oduvek bio io io io o o o Večnost uhvatio. Plaža večnog vetra od 3 metra!!!
*(moj prepjev sa portugalskog) album ANGEL'S BREATH-EKV
EVERGREEN
Sve ove godine Sanjam Da sam ja netko Pozovi me na kafu Predaj se srce Volim te Plima Ispili smo zlatni pehar Krivac si ti
Indexi
Špijun
ja sam špijun u kuci ljubavi ja znam snove koje sanjaš znam rec koju zeliš da cuješ znam tvoj najdublji tajni strah ja znam sve sve sto radiš gde god ideš svakoga koga znaš ja sam špijun ja mogu da vidim sto radiš i ja znam
JM
Zapali moju vatru
znas da bi bilo neistinito znas da bih bio lazov ako bih ti rekao: devojko ne mozemo bolje hajde baby zapali moju vatru pokusaj da zapalis noc proslo je vreme za oklevanje nema vremena za valjanje u blatu pokusaj sad mozemo samo da izgubimo nasa ljubav postaje lomaca
JM
DZEK
Uuuuuuuu Udri Meg Ja sam cool U gitaru tučem I zavijam Jeaaaaaaa Aaaaaaaaa Crveni se tiha frka Sad cu jače AAAAAAAA Dzek odlazi (ala Bukovski) Meg ostaje sama I udara Uuuuuuuu
TWS

Skin head, dead head
Everybody gone bad
Situation, aggravation
Everybody allegation
In the suite, on the news
Everybody dog food
Bang bang, shot dead
Everybody's gone mad

All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Jew me, sue me
Everybody do me
Kick me, kike me
Don't you black or white me

Tell me what has become of my life
I have a wife and two children who love me
I am the victim of police brutality, now
I'm tired of bein' the victim of hate
You're rapin' me of my pride
Oh, for God's sake
I look to heaven to fulfill its prophecy...
Set me free

Tell me what has become of my rights
Am I invisible because you ignore me?
Your proclamation promised me free liberty, now
I'm tired of bein' the victim of shame
They're throwing me in a class with a bad name
I can't believe this is the land from which I came
You know I do really hate to say it
The government don't wanna see
But if Roosevelt was livin'
He wouldn't let this be, no, no

Some things in life they just don't wanna see
But if Martin Luther was livin'
He wouldn't let this be

Skin head, dead head
Everybody gone bad
Situation, segregation
Everybody allegation
In the suite, on the news
Everybody dog food
Kick me, strike me
Don't you wrong or right me

All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us

Michael Jackon: "They Don't Care About Us"