4. velj 2010.

izgubljeno-nadjeno

*** (Čarlsu Bukovskom)
Rekoše mi da ličim na Bukovskog U poeziji naravno a da kako I ja se uozbiljih Je li to dobro ili loše Ne znam Sramota me priznat nije Niti znam Bukovskog Niti kakav mu je opus Ali ako sam slična njemu To je priča o riječima Koje neke duše nađu u datom trenu I upotrijebe na isti ili sličan način Ja i Bukovski se nismo znali A jedno na drugo se ugledali On na engleskom Ja na srpskom Ali jezik je riječ A riječ je duša
* * *
suze mi krenuše i shvatih da je kriza prošla i dugo dugo neću moći ugušit ovu ljepotu u sebi i sve što je sinoć bilo otuzno sad je veselo ruzno lijepo neozbiljno ozbiljno današnji dan vraća me u snove jer eto spuštanje na zemlju nije uspjelo htjela sam lijek udarcem u čelo i sebi i njemu sebe nisam izliječila a šta će on to samo bog zna nastavljam da sanjam poluotvorenih očiju ali strasno i žestoko on zna on zna kako je sada i lakše ali i bolnije čekati
* * *
tanka je moja poezija u njoj nema ništa osim osjećanja ja ne tražim stilske figure ne tražim izraze ni rime samo pišem sto me nadje u ljubavnoj boli ako je ljubav takva takvi su i stihovi tanka je moja poezija u noj nema ništa osim osjećanja zaboravila sam teoriju književnosti neću da pišem po pravilima ja samo prepisujem šta srce diktira
Herceg-Novi 2001.

nikada više
zovem a ne znam da su golubovi odleteli da te miris kafe budi da su mrve na podu zovi ne zovi zovi ne zovi ah lep je opasan doživljaj nikada više o nikada više neću te zvati u subotu brojanice sreće tamjan miris morske soli penjem se na sprat zatvorenih očiju izbrisane reči dani se ne nižu pucam u prazno zovi ne zovi zovi ne zovi ah lep je opasan doživljaj nikada više o nikada više neću te zvati u subotu
pevati pesmu
mogu poci bilo kad i bilo kud u drugu zemlju u drugi grad otici ili ostati to je sud u negdje ili nigdje poslije ili sad u drugom zivotu ili van ovoga sveta u takvom stanju bas kao u komi svejedno je da li su zime ili leta uzalud vrag hoce da me slomi jer puteva vise nema nema znaka ni sklonista samoce to i necu tmina me poznaje al' nigde konaka na svakom raskrscu palim svecu ali kad stanem odace me pesme i reci kao ptice savice dugu ne moze niko piti s moje cesme al' poznace moju juznu tugu ne znam kud mesto me ne drzi nemam kad osim pevati pesmu
Sarajevo 2002.

ti i ja
tako malo znam o tebi talasi su doneli neke reči tuđe pa tvoje milo moje sad ne znam ko si ti mislila sam da te znam mreža ne drži vodu a pesma reči svila mojih koraka između johanezburga i praga zaplešce se za deltu našeg srca u egyptu ćemo se sresti poznaćeš me po glasu zelenih očiju dok budeš gazio nil prema meni
* * *
Prodajes li reci i posto su? Imas li neku sivo-rozu, neprodatu, ostavljenu, pa zaboravljenu? Tu mi daj!
3 palme na otoku sreće
koja je tvoja talasna duzina čekam te CD nema struje naočale ne mogu da se naviknem na svetlo mačak u čizmama tigar i lavica rađaju blizance zločin u sebe u sebe i nikako spolja kazna treći dan smo pružali ruke sudbina lizanje pisanje kijanje smijanje bokserice slikati čajem i reč ljubav čekati i plakati i sediti i čekati ps. sta li sada radiš
MILI
Nisi mogao milinu osetiti s bombonom u ustima Mili moj Nije ti bilo drago da mi cuješ glas Dragi moj Duša-duši pevuši zidove tela ruši Ljubavi moja Otvori sunce u prsima Zlato živote mače pače kuče luče Jedina srećo Maleni mileni moj moj moj Mili
soba
2 zida su mi svetlo-plave (nebo) a druga 2 boje kajsije (zalazak sunca) + 17 slika + Corto Maltese + TV + muzicki uredjaj to je ono sto vidim iz kreveta + TI
(mili)
Ljubav
Htela bih ti da ti ogulim srce kao narandzu da vidiš taj sok da osetiš taj miris da gricneš krajičak po ukusu se poznajemo Htela bih da se sakrijem u reči od tebe ne tražiš me ali ja sam se izgubila puteve znam a tragova nema Htela bih da vodu sa usana pijemo zajedno ali vreme nas vara naizmjence vetar osuši kiša okvasi neizgovorene reči peku
ZA B*
Godinama nisam ćutala Slušala vesti i mislila o zlu Dugo dugo nisam videla izlazak sunca Zato je ćutala ponoć u meni Dosla sam da more pitam za tajnu govora Smeh i suze lude So pesak i roza haljina Gde mi se žuri Izgorela su ognjišta Samo more mreška i kolevke i grobnice I krv riba je nevina Čuj monahe što pevaju I oni znaju Da ću zauvek zaćutati I zauvek lutati Na putu do tebe
***
Eh da mi je 5 minuta ljubavi K'o zalogaj hleba Sve posle bi bile reprize Dogovori vize krize Ja bih te samo 5 minuta ljubila I zauvek se izgubila.
* * *
joooj da mi je jedna soba Šok soba kad placem da ne vidi niko do Boga
jutro će promenit sve
(pa ti sada vidi) suze čekaju na red očekivala sam noć plača ali nije bila sada se bojim dana ne bežim od plača ali suze beze od mene od toga se raspadam suze čekaju na red ali znam noć je kriva za to jutro će promenit sve (pa ti sada vidi)
podne
sve stoji samo vreme teče u sred dana u sred stana stojim brojim sekunde minute sate o brate sve bih dala za te a videla te nisam sunce u zenitu centar dana sama mešajmo samocu rečima i bojama sad je najžešće sad je najsvetlije podne za dvoje koje kako ti skroje podne u meni u mojoj zeni kreni prema noći ja ću doci
* * *
svaku noć budim se u znoju tko će znati muku moju tražim sebe dusa luta dok telo drema za mene je i juče danas a sutra evo jutra ovu pricu moju pronadjoh u znoju
u sebe
tuga je došla s vana a unutra bila rana sada sam očajem obložena na očima nikla mrena noge zapletene ruke zamršene ja ništa nemam a nekud se spremam da tražim druge da bezim od tuge al' u sebe samo mogu doći tu još jedino ima pomoći sve je drugo izdalo i tužnije je nego ja jer drugi nemaju ni ovog sna od olovke i papira od sreće kad nešto svira
(2003)

IMPROVIZACIJE 1.
Čekanje usud trajanje Tišina Uh U vrtlogu sam U duši U guši Hoću samoću I od drugih i sebe Bježim pod ćebe Da ne idem iz sobe Ne čujem sta drugi drobe O grobe Ima li tu tišine Ili je jedini spas vikati na glas Cekanje Usud Trajanje Kasno je za kajanje Oh!
BUNKER
Zatvorila sam te i sad sam mirna bacim ti kost oglodjes bacis a sve se pravis Da nisi ni luk jeo ni mirisao mozda nisi znao dok si citao da si opijen i otrovan ratnim zalihama iz moga zaklona mislio si odnijece oseka a plima vraca iz bunkera u bunker to ti je pokora dok cekas da svane zora umjesto sunca rijeci te cekaju rijeci te zatvarajU
IME
Dičiš se njime Znam ga i ja Neviđena Ali čitao nisi moje A pišes meni svoje Jer smo se sreli ovako Kucali polako A nije bilo mlako Ipak još si na papiru U nepoznatom viru Znam ti ime Ali šta s njime?
BEG
Ja moram pobjeci od tehnike To su muke I naci jezero malo U koje bi stalo Ovo malo duse Kada vjetar puse da se skrije Umije Obnovi na zovi Na njenom cvijetu Za bijeg po Internetu.
(2005)

SAN
Potraga u sebi Trag u tebi Gdje si? Znoj i mrak Sunčani zrak K'o sprej se sasu Na moždanu masu I potraga stade Sve izdade Gde si? [2003.]
THE DREAM A search within myself A trace in you Where are you? Sweat and dark A sunny air Poured out like a spray On the brain And the search stopped Everything fails Where are you? [2007]
0vaj tren
ovaj tren mi je ponudjen iako sam ga uzela sama u meni se osmjehuje tama ni od ceg nema srama ovaj tren da nisam imala nesto bih gledala ili snimala ali tisina i masta u glavi i dusi svasta svuda i nigde me ima napolju prava zima ja se uvukla u sebe jedino cebe ne grebe i naklapam rijeci to me cesto lijeci ali sveska je iza mene i proslosti sjene a rima se i na ekranu javi tako mi trenutno u glavi htjela sam da pisem prozu odavno ne vidim rozu siva je sve vise uz mene i sadasnjost ima sjene to je mutno breme ovaj tren bio je ipak roz dusa ne stari skroz i cesto i mene vara i nepoznato stvara ja sam joj samo sluga iz koga izvire tuga koja se ovde toci da ne bi suzile oci ovaj tren bio je zato odredjen i tako ce da se pamti kada mi tuga svrati ona je uvijek uz mene ali postoje smjene nje i radosti moje one mi dane kroje nekad je bilo sve moje ali dani ne stoje oni se vremena boje
[21.3.2007.]