14. velj 2010.

ljubav

"I boli i boli i boli nas ljubav."
Zasto se bojim?
Znam hemiju ljubavne boli.
Od nje bezim u pesmu, a pesme bez bola ne mogu, pa me one vole.
Tako smo obe na dobitku.
Sad ce novi ciklus.
Sve cu sazeti, izbaciti iz sebe i servirati drugima.
Oni sto misle da znaju sta je ljubav uzivace.
A ja? "Samo da ne prestanem da je oscekujem.
.."
(15.3.2003. u 08:35)




Pedja Milosavljević:
1. Sunken City, 1957. 2. Bez naslova 1935. 3. Susret 1968
.


Ja sam oduvek spavao s tvojim imenom na usnama
ti si oduvek spavala s mojim imenom na usnama
i kuda krenem, tvoja ruka u mojoj ruci
i kada zelim nesto da kazem, ja kazem mi

Ljubav, ljubav
ljubav

I svi moji drugovi su odavno i tvoji drugovi
dvojinu su stari Sloveni imali u recniku
i kada zelim da kazem ja, ja kazem mi
i kada mislim o sebi, ustvari ja mislim o nama

Ljubav, ljubav
ljubav

Kako vreme nam prolazi, da, vreme nam prolazi brzo
i dani i noci su slonovi na indijskom crtezu
i boli i boli i boli i boli, boli nas ljubav
i boli i boli nas ljubav, boli nas ljubav

Ljubav, ljubav
ljubav

Polako dosada mrsi nam kosu i prlja nam ruke
polako dosada pravii nam bore od laznoga smeha
i nase reci od milja su navika
nasa imena od milja su navika
boli nas ljubav, ljubav, ljubav

Ljubav, ljubav
ljubav

EKV




NIKADA
ne znam kako sam predosetila
dok su djaci pisali o "srodnim dusama"
kako su se nase duse srele
ali se tela nece naci
nikada te nece videti oci moje
ni ti dotaci moj vitki stas
cak ni glas nisi hteo
ili nisi smeo
a ja se sakrila u reci
iako si mi ti preci
os svih romana sveta
u tebi sam nasla pola deteta
sto citav zivot luta
i tudje knedle guta
nikada
al' nije vazno
sve drugo je bilo lazno
(2.4.2003.)


Sve smo mogli mi

Sve smo mogli mi
da je duzi bio dan
da si nasao
za me malo vremena
sve smo mogli mi
da si samo htio ti
biti nezan kao nekada
kako naci put koji vodi do tebe
kako naci mir kad je svega nestalo

Sve smo mogli mi
da si samo htio ti
biti nezan kao nekada

Nikoga nema u sivom gradu
ulice moje korake kradu
i ja kao sjena sad lutam
u tvome srcu padaju kise
i sve se nase polako brise
iz svijeta tog

Sve smo mogli mi
da je duzi bio dan
da si naso za me malo vremena
sve smo mogli mi
da si samo htio ti
biti nezan kao nekada

Jadranka Stojaković