17. velj 2010.

juče

juce, 16.2.2010. zapravo sinoc, izdahnuo je posle 6 godina moj prvi... kompjuter, kupljen bas u februaru 2004. kreditom na 3 godine, sto znaci da je ziveo jos toliko, posto je postao moje vlasnistvo, kao i covek razboleo se pre godinu dana, pa sam iz neznanja pozvala nadrilekara koji mu je za dobre pare dao los lek i eto hramao i kasljucao je do sad, a pre pola godine je i oslepeo, poucena iskustvom iz straha od razno-raznih kvazi majstora, otisla sam u prodavnicu i kupila mu nove naocale... kad jedva dise, neka bar vidi i tako se jadniku vek malo produzio i nesto vredeo, jer sta je svet bez ociju, to bi bila kratka prica o zivotu i smrti jednog racunala, zbog koga sam nnogo uzivala i mnogo uzivanja propustila, sa kojim sam videla svet na dlanu i otupila dlanove i zamaglila oci udarajucu u tastaturu i i gledajuci u monitor... ne znam da li su se ti dani i godine morali dogoditi i koliko su promenili moj zivot, ali danas posle nesane noci znam kucajuci na sonjinom laptopu, a to mi je tek instant bas kao expres kava bez secera, evo jednu mrezu kablova iskljucila, drugu prikljucila, krv polako dolazi i ja osecam da se zivot vraca iako pored mene stoji jos jedna mrtva gomila plastike i gvozdja koja ce zavrsiti kao obicno smece u kontejneru, pre toga ce se autopsijom utvrditi uzrok smrti i pokusati spasiti dusa, vec jednom ju je izgubio zbog onog kvazi majstora, sad cu oprezno traziti majstora za novu dusu mojih foldera, video zapisa i mog bloka za kucanje reci... beh i ovim blogom spasila nesto od propalog, pokupivsi sa sajtova i foruma sto sam nasla, eto sad ovde kao da sam slutila ovaj kraj ima puno secanja i zaborava i znam da sve propada, ali net ostaje, jer to je sustina virtuale, mislis da nesto imas, a nemas, zato i ne mozes nista izgubiti, mozes umreti, nestati, odustati... ali sve ce ovde zapisano zauvek ostati... sad cu malo o5 na 6-tu policu, potraziti svesku iz februara 2004. da se potsetim kako je jos nesto pocelo u jos jednom davnom februaru..
(ovde bi lepo dosla slika, ali slika nema... a toliko sam lepih imala u svom kompu... da li da nesto potrazim na googlu ili uzmem nesto iz sonjine kolekcije ili da potrazim neki link koji sam zapisala u svesku? jasno vracam se sveskama i trazim prvi link... prvi je za burek.com i nasmejah se, ali u zagradi pise bebi-dol, pa cu vrlo-rado potraziti neki bebicin tekst za kraj posta... sledeci link je stumbleupon.com na kome sam bas neki dan za valentinovo nasla lepe slike... okej... i to je to... danas improvizujemo, laptop i ja... ide slika/e...)



Mili, Mili
(Ljuta sam)

Ja nemam puno tog osim tebe i jos po nekog.
Cuvam slicicu na kojoj smo mi na suncu srecni, najsrecniji.
Al' nebo iznad nas, plavo, plavo kao najlepsi spas.
Za vreme ispred nas, tvoja slika nije dovoljna.

Trebas mi, mili, mili, najmiliji.
Trebas mi, mili, mili, jedini.

Jer tvoja slika nije dovoljna

Bebi Dol