18. velj 2010.

šiljo

"Trajalo je koliko i macja ljubav" I. Andrić
iz dnevnika: 17.1.2010.

...evo sta mi se juce o5 desilo:
...proslog januara sam naisla na jedno smrznuto mace, donijela ga kuci, pazila ga i cuvala i na protivljenje svojih ukucana, sve dok ga nisam udomila... (lemurka, slatka mackica koja je odmah dobila to ime po glavici koja je licila na malog lemura, 4 dana i noci je bila kod nas, da se naviknemo, a nije bilo lako ni sa micom koji je jedva preziveo i ostao osetljiv, bolje spreciti, nego leciti i odluka je pala, odneli smo je u drugu zgradu, drugi haustor, valjda ce neko drugi pozeleti lepu lemurku za svog ljubimca i tako smo se rastali od nje)
juce o5 isto... macak, vrlo slican nasem micu, drhtao je ispred haustora, ljubio mi noge i preo, ima oko pola godine, izgleda njegovan, sigurna sam da su ga vlasnici izgubili, ma nisam nista razmisljala, nego sam i njega uzela i ponela kod mene na 4. sprat...

mico na peci


šiljo i mico na kaucu u kuhinji

siljo (odmah je i on dobio ime, tigrast, skoro potpuno isti kao mico, malo manji, ali ima siljastiji oblik glave i tako ga 'krstismo') je miran, umiljat, dobar, onaj nas frkce, pravi divljak, inace je vrlo zeznute naravi...
ja sam novajliju uzela sebi, u svoju sobu i nedam nikom da ga izbaci vani, sigurna sam da cinim pravu stvar, iako nije lako ni sa jednom mackom u dvosobnom stanu...

siljo na kaucu u mojoj sobi

februar...
ili zov divljine
za sta se odluciti
za divljeg macka u kuci koji cupa, grebe i ujeda
ili maznog macka koji mjauce da ga pustite vani da bi nasao macu svoga februara
16.2. subota:
šiljo 'pobegao' vani
18.2. cetvrtak:
videla ga na snegu ispod drveta kako zavodnicki lize krzno dok ceka jednu lepu macu koja mu je pobegla na drvo :))

Mačak

Želim da imam u kući do groba:
Ženu mudru, da blista soba,
Mačka što se mota izmeđ knjiga
I prijatelja u svako doba,
Bez njih bi život bio prepun briga.

Gijom Apoliner