22. velj 2010.

danas

danas
danas pocinje drugi krug dijete-mnd
treba kupiti namirnice za danas i sutra
danas sam kupila i novi PC
Intel Core 2, serija(ARMOR)- cena 300€
garancija dve godine
ima vecu memoriju od starog
i crn je jer je takav novi dizajn
dobila sam broj telefona servisera
koga treba zvati da ga ukljuci
i pokusa spasiti dokumente iz starog
to ce jos kostati...
a stari baciti u djubre
ako ga serviser ne htedne bud-zasto
jos kad bi napokon kupila novi radni sto
ne bih zalila novac kad bih nasla pravi
usput platila sam i taxi 10km
da mi ga dovuce do ulaza
a onda sam ga teglila na 4. sprat
eto to je 2. posle 6 godina
ali ovaj je samo moj
jos sam na sonjinom laptopu
proveravam rucak
i vidim da sam pojela 3 krekera
a danas nema krekera
greska
moram dijetu prepisati u svesku
jer pored 2 kompjutera
desi se npr. da nema konekcije
a posto se radi o istim namirnicama
tesko je, zapravo nemoguce
zapamtiti raspored rucka i vecere
dorucak je uvek isti
pa sam ga vec naucila napamet
toliko za danas


danas
je 23.2. utorak
ali ja pisem na temu danas
inace na blogu se moze
pisati
brisati
dodavati
menjati
popravljati
skracivati
uredjivati
...
citam sta sam pisala danas
to jest juce
ali ova tema je za svaki dan
danas je danas
i tako stalno
evo danas je pocelo sa vaganjem
i skoro 1 kg manje nego juce
vec 3 sedmice sam bila na istom
zahvaljujuci je-je efektu
ali u drugom krugu vec gubim
kako dobar osecaj
i pada mi napamet
nesto sto mi je neki dan palo na pamet
koliko covek hrane pojede u zivotu
i gde sve zavrsi
a onda i kako neko deblja
a neko mrsa
i dve pevaljke za primer
zmijanac je skroz u plusu
a goceva u minussu
anoreksija
ko zna
sta

Novac u rukama
Uvek sam zeleo da osetim dodir
Novac u rukama
Lepljiv od znoja i masan od krvi
Novac u rukama
Voli ne voli me voli ne voli me
Novac u rukama
Kupi me, prodaj me
Kupi me, prodaj me
Novac u rukama

Velika, cista, poslovna zgrada
Novac u rukama
Prljavo djubre na ulazu grada
Novac u rukama

Voli me ne voli me voli ne voli
Voli me voli me - ne voli, ne voli
Novac u rukama
Kupi me, prodaj me
Kupi me, prodaj me
Novac u rukama

Voli ne voli me ne voli ne
Voli me, voli me
Ne voli, ne voli
Novac u rukama
Novac u rukama

ekv



***
zar je taj novac prokleti
mjerilo ljubavi, mjerilo slobode
moze li se grlom u jagode
moze li se zivjeti od ciste ljubavi
crnog hljeba i bistre vode
zar slobodu ne gubimo njime
zar je nemamo bez njega
u tom krugu
koja je pocetna
a koja krajnja tacka
umirati
umirati je jedino slobodno
ali i to kosta
o prokleti novce
ostavi na miru ljude
sto mrze sve kupljeno
sto daju i uzimaju od srca
ipak daleki su putevi
visoki mostovi, duboki tuneli
gdje se srcem u masti ne moze stici
zato je on bozija kazna
granica koja prijeti
mozda je vise potrenan da opominje
nego da se trosi
(16.10.2001.)