20. velj 2010.

dan

21.2.2010. nedelja
PESMA

Koji je danas dan
Danas su svi dani
Moja prijateljice
Danas je celi zivot
Moja ljubavi
Mi se volimo i mi zivimo
Mi zivimo i mi se volimo
I mi ne znamo sto je to zivot
I mi ne znamo sto je to dan
I mi ne znamo sto je to ljubav.

Jacques Prevert


Dan
Ni u kakav dnevnik ovaj dan ne moze
ovo ruglo danje, malodusno, sivo
ni kise da se pokisne do koze
ni vjetra, ni sunca - niceg zivog.

I to tako tinja - izvan ljudi, mlako
niko tim ne zivi. Vicem srdit vani:
Dane, djubre jedno, ne svice se tako
gubi se natrag pa pristojno svani...

Vito Nikolić


1.2.2004. subota

JA: Koja je tvoja talasna duzina?


Koji su tvoji pogledi na svet?


Koja je tvoja prosecna brzina?


Ti samo cuti al doznacu ja sve!


4.2.2004. utorak
ON:
Tvoj stil tacno odgovara
strogim principima ukusa mog
Moram hitno nesto da preduzmem
da saznas ti da postojim
i cekam na tvoje da
(Leb i Sol)


JA:
iz tame svu noc sneg sipa
i vetar zvizdi -zima, zima
dobro je druze, dobro ipak
sto negde postojis, sto te ima


***
Gdje smo se mi to sreli
U kom zivotu I kada
Lijepa smrti, je li
Gdje smo se mi to sreli?

Otkud se mi to znamo
I otkud ta prisnost sada?
Da mi je znati samo
otkud se mi to znamo?

Vito Nikolić

Strah od letenja

Srescemo se opet,
ja ne znam kada, ne znam gde
i vise nece biti vazno
sve sto sada vazno je.

Srescemo se opet
ti i ja i suncan dan,
cutacemo,
dodir bice dovoljan.

Srescemo se opet,
neko drugo vreme, drugi grad
i vise nece biti vazno
sve ono sto je vazno sad.

Srescemo se opet
na mestu gde prestaje mrak
i kao nekad
zracicemo zrak kroz zrak.

I saznaces da znam
sve tvoje tajne i sve zamke vremena,
a kad te pogledam
ja izlecicu
tvoj strah od letenja,
daleko iza nas
sve lose vesti i sva nasa lutanja,
prepoznaces moj glas,
a ja pobedicu
tvoj strah od letenja.

Eva Braun


Gde smo krenuli,
Da li smo znali,
Ili koracamo
Da ne bi zaspali?

Gde si krenuo
Da li ces stici
Ako padnes
Da li ces se dici?

Hoces li da mi kazes
Ili ostaje samo cutanje?

Kakav trag, ostavljas za sobom?
Sta te cini slobodnim, a sta robom?
Jer covek dva lica ima.
Jedno taji, drugo pokazuje svima.

Hoces li da mi kazes
Ili ostaje samo cutanje?

Na kojoj strani izlazi sunce?
Sa koje strane dolazi mrak?
Gde seje srce, tu radja ljubav
Da li ti nedostaje ono što nemas?

Hoces li da mi kazes
Ili ostaje samo cutanje?

Samo cutanje...

Partibrejkers