17. velj 2010.

bebi

Bebi Dol ili Dragana Šarić?
Bebi:
Kada sam bila mala devojčica i kada sam počela da se bavim ovim poslom, bilo je neko drugačije vreme, i svi mi koji smo tada počinjali da se bavimo muzikom, kretali smo u tu priču, pre svega, iz velike ljubavi prema muzici. Ja sam tada još uvek išla u srednju školu, to je bilo drugačije vreme i nije bilo moderno biti pevačica. Ja sam, naivno, mislila da ako se ja prozovem nekako da niko nikada neće morati da zna ko je to u stvari. Imala sam 16 godina i toliko sam bila blesava da sam rekla – ok, neću davati intervjue, moje pesme će se puštati na radiju, ko je to – nije bitno! I omot za moj prvi singl ''Mustafa'' bio je bez fotografija, samo je pisalo ''Bebidol''. Tako sam ja mislila da niko nikada neće morati da zna detalje o meni. Međutim, stvarnost me je žešće šibala u godinama koje će uslediti - ne samo da ljude interesuje kako se zoveš, nego sve ostalo! I tako je ta moja prvobitna ideja propala. Ja bih to najradije sada promenila, ali kad imaš izdavača kome to ime znači, jer kada se bilo gde na prostoru bivše Jugoslavije kaže ime ''Bebi Dol'' svi znaju šta je to, sada je glupo da se ja ponovo nazivam nekako drugačije.


Bademi i so
Iznenada noc se spustila
Preko krova pa u dvoriste
Prve zvezde cim se pojave
U tvom oku nadju skroviste

Opet bih krenuo
Tamo kuda idem nocima
Pa se sklonim, i da slucajno
Potonem u tvojim ocima

I krene sve isto ko pre
Kratkim talasima
I osetim da dolazi
Plima

Napolju je vreme pogresno
Skoro da me i ne zanima
Ja bi s tobom negde otiso
Pa bi tamo bili danima

Jer ti nosis to, bademe i so
I u oku zrake sunca
Ti oteras sve hladne talase
Da ne stignu do mog srca
Kada dan je dug, mirises na jug
I sve na dobro krene
Jer ti nosis to, bademe i so


Zrno neznosti

Pod suncem koje jutru se raduje
okom od zlata novo budjenje daruje, ptice u meni krilima dace let,da s tobom letim sve do neba,o yeah
Cuvaj me milo,malo
cuvaj me,ja se cak i srece bojim
Milo, malo zrno neznosti,s tobom sve je sladje
s tobom dok disem,milo, malo zrno neznosti
s tobom sve je sladje jos mnogo vise
Pod svodom koji noci se raduje
okom od srebra nove snove sto daruje
ptice u meni...da s tobom letim sve do snova ,o yeah
Cuvaj me... Milo, malo zrno neznosti...
S tobom sve je sladje jos mnogo vise...

Gustav Klimt: The Girlfriends

Lapis lazzuli

Odmah iza ponoci dolazis mi tiho ti
iz svog sveta grehova dolazi moj Jehova
u crnom plastu greha svog,vreba kao macka on
propinje se izvija,vatrom me obavija
U grudima trazi zlato,za to bi i oci dao
al krijem ga ispod brda,nece ga naci
da preplovi sedam mora ,da preleti sedam
gora,da trazi jos mnogo vise,nece ga naci
U prvom casu mislim ja,da hrabra sam i da ga znam,da mogu ga nadmudriti,varkom ga opciniti
sve dok me ne dodirne,tad uzbudi mi zmije te
vrelih zenskih prstiju,predajem se,ima me
U grudima trazi zlato...al pliva u zutom blatu,nece ga naci,da preplovi...nece ga naci
U mrklom mraku on i ja,jedno naspram drugoga
gde su dani ljubavi,u sta se pretvorili?
U sedmoglave azdaje i sve barske duhove
sto lete svud po sumama,podvodnim dubinama
U grudima trazi zlato,za to bi i dusu dao
odjednom se greha boji,ljubavnik,kazne
da preplovi...nece ga naci
Lagano noci dodje kraj,kroz okno cujem zore dah,vidim gde se primice s telom kao vreteno
oko vrata vezuje mi meseceve pantljike i
ko kamen baca me u podvodne vrtove
dok lebdim po dubinama,on vec je na planinama
ka svom svetu grehova bezi sad moj Jehova
Na dnu tad videh cudan,lep,u belom prepun zena svet,belih i mirisljavih,podvodnih i
providnih
Rusalke,vile recne,vas molim da primite me i date mi snagu da prebolim sto pre
da idemo svud na brda,igramo sve do jutra da ljubav pokopam svoju,znam da je kraj
rusalke,vile recne vas molim da primite me
na brda do zivog peska-njemu je kraj
i mrtav on trazi zlato sto nikad ga nije naso
Rusalke,znajte,u strahu njegov je kraj!

Sinu Sunca i Bratu Meseca

Dok sat ne otkuca 12,
Sta mislite da li ona ce stici,
U kociji kao iz bajke,
Da nadje prince iz snova?

Ponekad u casu mi dodje
Kad zazelim da opet su tu
Svi bezbrizni dani detinjstva,
Neznosti,brige I ljubavi.

Tad zasuste sve tajne I svile,
I kostimi stari opet ozive,
I vrate me u vremena davna,
Proslog detinjstva I nade

Ponekad u casu mi dodje
Kad nebo I zemlja se spoje,
I stvarnost ,ko ‘ jedino zasta se zivi,
Sta mislite da li ce stici,
Da nadje svog princa iz bajke?

Ponekad u casu mi dodje...

Rudi (se budi)

o,rudi,ne daj me,ne daj
o,rudi,sad uz mene budi
o,rudi,hajde pomozi,makar zapreti im ti da budu bolji
seikov sin,to znam,opet vara me sad
u satoru svom on je sa njom, kad zvezde dadose znak
o,rudi,zar si samo ti kog sanjam ja?
i samo san mi snage da?
samo ti kog sanjam ja i samo taj san mi snage da
rudi,zasto se javljas,o,rudi,samo dok sanjam
tad kazes mi,bebi,ne budi luda
idi i spavaj,sad cuvam te ja
o,rudi,moj rudi kog znam

rudi se budi, kaze: slusajte ljudi
bebi,blizu mene budi
bebi,sad je cas,pravi cas za nas
ljubav je na potezu,na potezu je strast

Hocu u beli svet

Prvo se uzme ispravan kofer i nesto para sitno
Onda se zovne taxi pa na stanicu hitno

Hocu da odem u beli svet
Kao sto lasta leti let
Kao sto svetom cveta cvet
Hocu u beli svet

Nije to put za mamine maze
Sve samo hrabri cova
Krenuti na te teske staze
Putem najlepsih snova

Hocu da odem u beli svet
Kao sto lasta leti let
Kao sto svetom cveta cvet
Hocu u beli svet
BEBI



Kad su izgovorili moje ime i saopštili da ispadam, prva rečenica mi je bila: “Hvala Bogu, konačno ću imati toplu vodu” - kaže popularna pevačica Bebi Dol, koja je izašla samo dan pre finala najgledanijeg rijalitija “Farma”. Iako je poslednja osoba sa domaće muzičke scene za koju bi neko pomislio da će se snaći u životu na selu, pop zvezda Dragana Šarić osamdeset dana je provela na seoskom gazdinstvu u Lisovićima radeći poslove o kojima ranije nije ni sanjala.
Šta je to nateralo urbanu devojku sa Čubure da u gumenim čizmama, na kojima se hvataju kilogrami blata, unosi drva u kuću i loži “smederevac”? Zbog čega je pristala da pred milionskim auditorijem muze krave i čisti štale? Da li joj je bilo strašno bez kupatila i toaleta? Kako se snalazila s kupanjem u buretu, na imanju gde vreme kao da je stalo pre sto godina? Ko je uspeo da je ubedi da ode na farmu, samo su neka od pitanja koja su gledaoci mesecima postavljali, a ona tvrdi kako joj je život na farmi od neprocenjivog značaja.
- Ništa bolje nije moglo da mi se desi ni za duh, ni za telo, iako uopšte nisam razmišljala o odlasku na farmu. Dva dana pre mog rođendana Oliver Mandić i Željko Mitrović su me u pola dva posle ponoći pozvali da dođem kod njih u kafić. Rekla sam im kako je trebalo ranije da se jave, jer sam već u krevetu i zamolila ih da se vidimo neki drugi put. Oliver mi je govorio kako mu je žao što nisam došla da se vidimo, jer su hteli da pričamo o koncertima koje on već godinu dana ozbiljno sprema, ali sam mu kratko objasnila kako nije bilo u redu da mi tako kasno telefoniraju. On je samo rekao: “Mila, imaš pravo, zvaću te za pet minuta”. Kad smo se ponovo čuli, zamolio me je da se spremim, jer će oni doći po mene. Bila sam tačna. Pričali smo o muzici i raznim drugim temama. U jednom trenutku stigla su kolica s cvećem, tortom, svećicama, prskalicama, šampanjcem. Bio je to deo režije da me odvuku na farmu.
Mila, ajde na farmu
Dva prevejana asa tačno su znala šta rade. Željko je čak zamolio Olivera da otpeva pesmu za Bebi Dol.
- U prvom trenutku nisam verovala da će čovek koji je prodao milione ploča pevati u klubu. Znam kakav je perfekcionista i bila sam ubeđena da to neće uraditi. Ali, na moje iznenađenje, on je ustao i tako divno otpevao Osloni se na mene sad ti, da sam bila srećna kao malo dete. Rastali smo se, niko nije ni spomenuo farmu.

Kad dodju teski dani i napuste te svi
Napisi dve-tri reci, znacu gde si ti
Pomoci cu ti tad ko prijatelj i brat
Znaj i u dobru i u zlu, bicu tu.

Kad budu s tobom grubi i nanesu ti bol
Ti nemoj da se plasis, ja oseticu to
I najbolje sto znam, ucinicu to nekad
Znaj i u dobru i u zlu, bicu tu
Znaj i u dobru i u zlu, bicu tu.

Osloni se na mene sad ti, veruj mi sve
Dajem ti svoju rec
Znaj i u dobru i u zlu, ja bicu tu
Da te tesim i nasmesim.

A kada nades mir kraj nekog drugog ti
Povuci cu se tad i srecan bicu ja
Podelit cu s tobom sve i cuvacu tvoj mir
Ali stati necu ja na tvoj put
Znaj i u dobru i u zlu, bicu tu.

Osloni se na mene sad ti, veruj mi sve
Dajem ti svoju rec
Znaj i u dobru i u zlu, ja bicu tu
Da te tesim i nasmesim.

Bicu tu, veruj mi, veruj sve
Veruj mi, osloni se na mene ti
Bicu tu, veruj mi, veruj sve
I u dobru i zlu bicu tu, veruj mi
Veruj mi, osloni se na mene ti

Oliver Mandić