6. velj 2010.

subota

nisu subote bile uvek ovakve, nekad nije bilo vikenda, a sad je to prvi dan odmora, prvi dan slobode, tako je subota uzela tron nedelji, jer nedelja je vec polu-radna i nema opustanja... jutro i moja subota... vaga na istom, uraaaaa... dobro nam ide sa mojim je-je efektom, to sto boli glava, enigma koja spava... eksperiment se nastavlja, ko prezivi, pricace... znaci med, voda, kafa, caj od kamilice i 1 dvopek. krce crijeva... iscitavam nove stranice na 2 foruma i MKLJ, skoro citav sat za informacije... i sad sam ovde da u tisini utipkam utiske... Sonja ce spremati rucak... meksicki specijalitet, sastojke poslala Karolina, Sonjina prijateljica iz Francuske... njen tata otisao na majcin grob... zadusnice... mislim na mamu i tatu... znaci miran i setan dan pred nama... juce sam tipkala neke zapise koje sam nazvala mobilart ili mobart, a ustvari i ne znam kako bih to nazvala, ali sam to cula od jednog myspace prijatelja, dobrog fotografa, pa mu rekoh: ako su tvoje fotke radjene mob. aparatom, mobilart, onda je i moje pisanje, on se slozio... ne znam jesmo li to on i ja smislili, ali smo utvrdili da to postoji, za sada sa tim imenom... uz zapise sms prepiske sa kamaratom (1 sveska) i milim (3 sveske) nastalo je i zapisano nekoliko pesama od 160 znakova... to su bili moji prvi mobart radovi... pesme avantura, egipat, himalaji... a i one kasnije na nokii, krace ili duze pisane milom, su uglavnom takve... uz naviku da oduvek sve zapisujem, zanimljivo je da uvek biram sveske po okviru... biranje je pravi ritual i prodavacice me vrlo cudno gledaju dok to radim... a onda me slike na sveskama inspirisu za pisanje... cesto tako pocinje...
sveska EGYPT je prvi deo zapisa o sms prepisci sa milim i inspiracija pesmi Ti i ja, Avantura i Himalaji je pre toga nastale u svesci Himalaji na kojoj je bio i tekst, po kojem je nastala i moja istoimena mobart pesma, otkucana velikim slovima na ALCATELU, nesto malo pre kupovine NOKIE...
HIMALAJA
Visoko u Himalaji, severno od Kasmira, nalazi se malo kraljevstvo Hamza. U toj plodnoj i mirnoj dolini i neme zlocina. Hamze zive dugo, neki i do 100 godina. Ova teka prikazuje pejsaz koji je i otkrice i avantura i mir za dusu
. (tekst)


HIMALAJA
EVO ME NA KROVU SVETA,
SVE ZNAM, NIKO NE SMETA.
ODOZGO VIDIM MALE LJUDE
KOJI SEBI I DRUGIMA SUDE.
OPROSTI NAM BOZE!
STA SE MOZE?
(pesma 20.2.2003)