28. velj 2010.

dijalog

Jul 18, 2008 12:00 PM
--------------------------
ja-necu pisati tamo
ovo je
NASa BAZa
necu da o5 pustas druge zenske
pa da se svadjamo
jel?
-kakav status?
e svakako danu spava
a i veceras ce
a ti
svakako zabusavas
i ima te i nema te
ima li zirafe?
xexexe

on-hahahahhahahaaa
cccc
jeebte
sacu vidim

ja-vidi ko mi je heroj
ja ovamo umirem od smeha
malo me koktel greje
kako si mi jutros ti?

on-ah al je heroj
nemoj sad ja da pocnem po -
-2go nemoj da si kontradiktorna
verena a oce ozb veze

ja-uuuuuuuuuu
i kod mene sipaju
ludi ljudi
a sta govoris o mom topu
znas da bi napravila
8 ART kao ti
samo mi Akire zao
to sam se zaklela
ihhhhhhhhhhhhhhhh
oni drugi su zez
-nisam verena
al sam verna
nazalost
:))))))))
-tebe toliko cenim da te nikad ne bi stavila na top
hahahahaaaaaaaaaaaaaaa
-dok obidjem macka
napisi mi kako si se zaljubio u onu
s gacama_bez gaca
znas li tu pricu
ako ne znas
napisacu ti
(stilske vezbe)

on-ooprosti trazim nesto medju comm al je spooor necu vise
mm tvoje nesto
-ffffff predajem se
suvise svetlucaju i mnogo ih je
aali mila je biila neki model...
(onda kad sam ti rekao da si lepa)
da i ja sam veran.naravno.
uh kako?!!!
duga prica.
aaaah drugi x

ja-nema veze
nikom nisam dala sliku osim tebi
zato me ono zabolelo
posle sam je stavljala
i pravila gifove
nije vazno
zavoraviti
-mislim da nam je ovo jedan lep chat
za ponekad
a moze se napisati i poruka
i pogledati
ok?
nesto kao msn
ali ga ja ne volim
ni email ne volim
samo ovakve vrste prepiske
nesto slicno kao na forumima
samo dvojac :))

on-staa te zabolelo
a i secam se daaavnih tvojih fotki. mm pre god i vise...

ja-joj setih se onog videa sto si slao u pismu
imam ja toga
stavljali su mi takve kao comm na slike
znas da mi je svaka slika imala oko 50 comm.
i morala sam to zatvoriti
jer su mi tu pisali pisma
kad sam zatvorila pisma
-a tek lezbe
i one su me opsedale
i svasta slale mozes zamisliti sta sve ima u toj gomili
ali komentari su ok
kad se sve uzme u obzir
nema puno icha
malo previse mode
ok
evo i baby ce slati
s
crno-bele fotke mode
tebi i meni
haha

on-dobro malo glu[piranja nije na odmet...uh ne secam se...al sta god.
eto vidis da ja znam
samo ti ne znas da ja znam

ja-STA ZNAS?
budi jasniji... :)

on-pa da
ko i ovi pederi kad mi salju poljupce i prave av
al aj dobri su im radovi
aa uostalom cim saljes ti te fotke heh...kao i last thule.kad ono riba bila manekenka.samo sad ima 45,al drzi se keva.lepa je bas..

ja-ovaj av malo lici na britny
nedaj boze, al nije
ali jako lici na mene
bas sam takav tip
kosa ista
-kakva ti je Ona
to je bas ljubav
ako je tajna sorry
-ja puno i brzo pisem
to znas nek te ne brine
procitaj
i pisi koliko ti se pise
opusteno
ja sam i pre lepo s tobom pricala
dok...
necu da pominjem
ali uverio si se da 3, 3, 4 zene
ne ide....
:)))

on-mm lici na tebe ali ja sam mislio da je bs
no dobro
ma jok nije tajna
nego eto mlatimo se po netu mesecima i sta znam
doci ce...heh a bas duga prica...ispricacu ti naravno.i sta ces.v je nekako jbg.
a i ona flipOo
-hehehe ma izlazim ja na kraj sa svima;)
al ovo nes drugo ipak.

ja-nije britny znam je
ma nije vazno
plavuse su dosta slicne
ako su lepuskaste i imaju istui friz
-uh sto macak mjauce
na sve
muve
ptice
odoh da vidim sta mu je
znas da prica
mjaukanje u obliku recenica :)

on-ja sam se prejeo
aj
ispalim koju pa cu doci

ja-uh ne mozes ga nahraniti
stalno jede
onda malo zaspe
pav o5
-kao sto rekoh ja cu pisati kad mi se pise
ti citaj kad ti se cita
jao pre smo za ona 3 dana za 1. maj
nacatali preko tisucu
to sam se zezala
jer pisem hrvatski na hr.forumu
a sad i ti :))

on-ma ok
sad ih ima 800
al nije iskljuceno da si ih brisala...ne bi me cudilo
"tajnovita"
mada tu sad jos po neko upada...nek bude back up

ja-hocu da ti kazem kakva sam ja:
romanticna i verna cak i kad nismo vise zajedno
ako volim
ne mogu drugog ni zamisliti
a kamo li sta drugo
e sad bilo je veza i vezica
teko je sve ispricati
ali samo jedna
prava i velika ljubav
i nista to ne menja sto nismo zajedno
cak se on i ozenio
a volimo se
i cekamo
tuzno
ali ja drugog ne mogu voleti
u bg je
to mi je sad bolna tacka
treba da se on razvede da bi ja bila sretna
kakva nada
kakva sudbina
mozda cemo biti zajedno kad ostarimo
sve drugo su utehe
shvatas li ti to
od toga nastaju pesme
roman
znas da cu opet da slikam
dobila sam stafelaj :)
trazicu kad pocnem neke savete
umetnost je spas od bola
izbavljenje od smrti
euridika je umrla jer se orfej okrenuo
to je snaga ljubavi
ali i smrti koj je prati
izabrati ljubav ili smrt...
ah...
-nas su rastavile njegove predrasude
sto sam se vratila u sa
sto su moji bili partizani
a njegovi cetnici
zamisli to
a totalno cool u drugom svemu
raspolovljen
kao da je srednji vek
unisten zivot
i ljubav
-a ljubav niko ne moze unistiti
znaci ostaje patnja
e sad
sve moje veze posle
su zamena teza
ja trazim njega u drugima
i koliko ga vise nadjem neko vreme stima
i posle nista
jer povredjujem i druge i sebe
to je okvirno moja ispovest

on-uhhh
sta da ti kazem...dobro znam...milo....nego draga gubis zivce.snap out of it...
da i ja sam takav...sto se lj i neznosti tice,al ja da se zamlacujem fantazijama....ok.volis.ali prodje...sta sad aj dalje jbg.
ja kaaao sa ovom mojom.
mada za svoje 31 izgledaa...hm....al sta sad tu nesto preko neta blaah. ja da zivim u zg ne pada mi na pamet.ili preko ili ovde...
napisao sam jednom status i was gambeling.without a penny in my pocket.but i won a jackpot.
i stvaaarno nisam znao kako izgleda.kad ono. mm posle ned 2 kada sam videoo aaaaO0oo...
al aj..sta cu..
a ona mala smooorila(zirafa),alo dete bre imam preca posla nego da tu flertujem sa 19god klinkama...kaooo neki model blaah...zato sam joj i zabranio comm...salje mi tu neke zirafice.njijnjii.sve sam samo "sladak nisam,za te stvari..
a da preskocih.
il ce da mi devojka bude lepa i pametna ili necu da je imam....tako da eto ti....jbg
-jaoo pa zar se jos igramo 2og s. r.
o boze

ja-necu vise
skoro placem
nema trena u zivotu
ni u snu ni na javi
da ne mislim na njega
znam mu raspored
itd.
dugo i posle sam mu pisala sms
htela sam da se ubijem
onda je promenio broj
jer je ona nasla poruke
itd.
morala sam ti reci
jer si mi prijatelj
da imala sam i ja veze posle
ali nisu ljubav
eto
-necu vise o tome
-htela sam da se salimo
a sad sam se rastuzila
da
vi muskarci zaboravite
neki
i neke zene
svi smo drukciji
neko nikad ni ne dozivi ljubav
ako si volio shvatas
to je nekom bezveze
znas i sam
kakvih najvise ima
-kakav ti je to av?
privlacis muske!!!!!!!!
-malo me uhvatila loza u soku :(((((((((
-zato me i ova tema hvata
necu viseeeeeeeeeeeeeee

on-pa zao mi sta da kazem
ali ispade bzvz
a i neam reci
mada cu ostati pri svome da nista ne traje vecno....
da ti delim savete beskorisne cak,ne pada mi na pamet.
zao mi je
al
glavu gore
ides dalje
sta ja da kazem
raspado sam se 5 god od droge
i vise
zatvori
sudovi
i 1000 drugih sranja propratnih
pff
al sta sad idemo dalje jbg
bilo proslo
ne vracam se i kraj
o dogodovstinama i krvavim pricam iz cza necu...pf oosim ako te bas interesuje.
mada ko me pita ja mu kazem...
pa sad take it or leave it

ja-necu da ti kopam po zivotu
ni drugi meni
samo sto zelimo
ili osecamo potrebu reci
evo kao ja sad
mozes i ti
ako te stisne
ali naj bi bilo zaboraviti
ali to su ruzne stvari
ja moram zaboravljati lepe
i slicno i nije
ok
ovo ti je
Sisters of Mercy - Dominion
-zato mi je islo na zivce ono ispitivanje
covek sam kaze ako treba i kad treba
ali ne svakom
kako ti je anna
nisam vise sa njom u kontaktu
-idem malo prilec
uhvatilo me
a i ne spavam nocu par sati
ti kad naidjes napisi nesto :)
da citam kad dodjem
veceras ne idem na e
bas cu testirati
ko ce mi pisati?

on-mmm nesto tu oko babe...jos se nije ni probudila a mozda ce da dobije upalu pluca
ne necu te brisati naravno
ok kad se odm pricacemo
a ana
ok je treba da dodje
-uh promasih neke poruke
heh loza...
nis
dodji pa da pijemo zajedno
da voleo sam jako
2x
jako jako
znam sta je

ja-uh
spavala sam sat-dva
oj kakav grozan osecaj kad se probudis
ne znam ni gde sam
ni je li jutro ili popodne
jedva dolazim sebi
-ovde palo malo kise
macak spavaona balkonu a sad kad me cuo
mjauce i trci
kakva radost
maza
-i naravno
hoce
da
jede
hehe
-duuuuuuuuuuuuuuug
mi je
ovajjjjjjjjjjj dan
-ipak nismo ispisali stotku