19. velj 2010.

top5

o5 5
ne pesama, ne muzike, ne muskaraca
top5 hrane koja u kinesku tavu stane
nove slike nisu propale
jer su nove
jos su u mobilnom
pa cu moci da ilustrujem ovu pricu
sve iz svojih izvora
izvorno
inace
"kad nista nemas - imas sve"
moja izreka od pre
i zaista je tako
jer kad ti se ucini da si na nuli
tek tad se dusa otvori i cuda stvori
puno je
balasta
korova
smeca
ispade pad sistema
da je sreca
ko zna
ali to se ponavlja
kad nesto propadne
sve se obnavlja
i evo pisem onako
kako dusa diktira
a srce neda mira
u daljini nesto svira
ali da ne odlutam daleko
jer hocu blize
tavi
to je size

wok pan

TOP5
1. mesana salata
2. kineska tava
3. piletina i riba
4. juha od povrca
5. suvo voce

MEŠANA SALATA
(za 2 osobe)
-1 paradaiz
-1 paprika
-2 kuvana jaja
-travnicki sir
-tunjevina u maslinovom ulju
-grah iz konzerve
-crne masline
sve se isecka na kockice
lagano promesa
+
kreker
+
casa vina (sok )

top1 -mesana salata- PRIJATNO!



dodatak: fajitas, paella i tacos

Gotovo Je, Gotovo Je:

Sve delic'je svita još ka mlad san kuša,
Korteđava šesne, mlade šinjorine,
Nima teg bufeta di ja nisan uša,
Isprovava uvik najboje kužine.

Cukero de orzo život mi je bija,
Fermava se nisan do u sitne ure,
Nima tega vina koje nisan pija,
Škivava san samo posal i doture.

Ma doša je vrag po svoje,
Gotovo je, gotovo je,
Skršila me pusta dijeta,
Pušin po po španjuleta.
Ma doša je vrag po svoje,
Tradilo me srce moje,
Pijen mliko i dekote,
Zbogon, lipi moj živote.

Sve likare svita potom ja san proša,
Štucigava sestre, arči medicine,
Nima tega mista di ja nisan poša
Da mi škapulaju to bokun bekine.

Inferno di Dante život mi je posta,
Zaspat nisan moga, bi san vanka škvare,
Napi san se vina i reka san "dosta",
I posla san k vragu život i likare.

Neka dođe vrag po svoje,
Gotovo je, gotovo je.
Štufalo me stat na dijeti,
Pušin po sto španjuleti.
Neka dođe vrag po svoje,
Neka škripje srce moje.
Pijem vino, jo divote,
Pa dok traje, moj živote!
Neka dođe vrag po svoje!

Delfini