18. velj 2010.

blog

jos jedno mesto i jedan nacin (citaj - stil) izrazavanja kreativnosti
ili nova tehnika izmenjivanja opste (citaj - vecinske) prosecnosti
ili kichenje (citaj - kradja i prekradja zvona) tudjim perjem
ili...

slika: kichiperka
nasla sam je (citaj - ukrala) na jednom blogu
a taj vlasnik bloga je isto negde nasao i zaboravio (citaj - namerno izostavio) autora
sta je blog
sta uopste internet
opsta pljacka svega i svacega, prostituisanje arta, izlozba kicha, zbogom estetici i pameti i rasprodaja svega tudjeg uz sve cesce plasiranje i vlastite diskrecije (citaj - facebook) ili je to normalan hod po zakonima novog sveta informatike, zakona koji jos nema pisana pravila, a nece ih ni imati, sve je u monitoru kulture, tastaturi mozga, mišu savesti... vašar-taštine dokonih i ludih, anti-kvarnica nepismenih i bolesnih, buvlja pijaca primitivnih i glupih... ostatak je u zabravljenim sobama sajtova i blogova, pisu sami sebi i za sebe, ali njih se ne treba bojati jer je njih malo i sto je najvaznije niko ih ni ne zna, pa zato i ne gleda i ne cita i ne sluša (citaj - niko ih ne šiša)
sama... zatvorila sam se, sve zabravila, niko nece uci, ko bi usao, ne bi izasao... ako neko zaluta i slucajno baci OkO... ceka ga kichiperka... nadam se da je toliko lepa da joj ni odisej, sto je odoleo carima carobnice kirke, ne bi odoleo... i da ce neko i kod mene naci kichiperku, da se ne kaze da samo ja kradem (citaj - salji dalje) uostalom ko bi mi verovao i da je moja, a da je moja, zar bi je ovako laznu lazno prodavala za lazni sjaj lazne virtuale...
prodana dusa? to nisam ja... cak ni reci nisu moje... samo sam ih ja poredala...
P.S. sta bih ja bez ps. uvek nesto imam da dodam, nikad da zavrsim sto sam htela da kazem (citaj - napisem) pa evo na kraju red je (citaj - bez toga nema poente) znaci priznacu (citaj - ko prizna pola mu se prasta) sliku: kichiperka, ukrala sam sa jednog bloga, tacnije iz komentara na jedan post jednoga bloga koji je napisao jedan neregistrovani korisnik, tacno 15.4.2006. u 22:23

Kako se zapravo pravi hit

Da li vi znate da ja i moj orkesar
na naucnoj bazi statisticki
proucavamo podatke kako se pravi hit
i da mi ne mozemo pogrijesit.

Evo na primjer... evo na primjer

Veoma je vazno kad se pravi hit
da je namijenjen zenama
jer one najbolje kupuju kasete
i zovu telefonom da se glasa za top listu
posto nemaju druga posla.

Da bi osvojio zenu moras da je lazes
da si jako iskusan... prvi stih dakle glasi:

"Ljubio sam zena ne zna im se broj" 2x

Drugi stih mora da bude...
da uvjeris zenu da si ti tuzan zbog nje:

"Sjecanje na uspomene to je zivot moj" 2x

A sad mora veseli dodatak:

"Sta se moze kad me svaka hoce
najsladje je zabranjeno voce" 5x

Kakva je to pjesma ako zeni ne ostavis nadu na kraju:

"Ako ikada budem ljubio opet, to ces biti ti
to ces biti ti... to ces biti ti... i ti i ti i ti i ti i ti i ti...

STO JE LJUDI 'OCETE HIT, A RAMBO JE NESTO HITOVA SIT,
STO JE LJUDI 'OCETE HIT, A RAMBO JE NESTO HITOVA SIT

Evo sad ovi seljaci sto su dosli do para
oni vole kuci privatno da slusaju klasiku
ne bi li guzici nabili nivo...

Ima i za staru raju, bivse hipike
koji su se sad zaposlili u privatnim preduzecima:

"Bio sam pijanac... bio sam pijanac..."

STO JE LJUDI 'OCETE HIT, A RAMBO JE NESTO HITOVA SIT,
STO JE LJUDI 'OCETE HIT, A RAMBO JE NESTO HITOVA SIT