14. velj 2010.

imagine

Dok smisljam sta da pisem na blogu i jos uvek kako treba da izgleda moj blog jer prakticno sam na pocetku, a mogucnosti bezbroj i interesovanja isto toliko... pisem dnevnik slovima ( sveska i olovka) od detinjastva, samo ratni i poratni ima preko 3 hiljade stranica, pre 2-3 godine sam malo zastala jer su se sa netom slovima pridruzile i slike... i mene su o5 ocarale kao i prve knjige, koje sam zavolela zbog slika, mozda je steta sto i u knjigama za odrasle nema slika, Pavic se malo igrao i sa njima...("Rec je o tome da se nadje nov nacin citanja, a ne nov nacin pisanja.")
... a sve sto sam radila na netu su slike, o slikama, povodom slika... nesto pre toga sam nekad znala pisati gledajuci video spotove bez tona... naucivsi i osnovna pravila snalazenja na netu, poslije nekoliko godina i dobrog iskustva i u tim vodama, spremna sam za sopstvenu internet slikovnicu...
"Tog dana na polici je bila ostala još samo jedna jedina knjiga. Čekali su da padne, ali se samo ljuljala. On je tada uzeo kamen i umesto odgovora skinuo poslednju knjigu sa police kao što se grudvom skida vrabac sa krova.
- Ti ne voliš da čitaš! – primetila je ona.
- Knjige su slikana pamet! – uzvratio je i začudio se kada je čuo njen zaključak:
- Ti voliš da pričaš, a ne da čitaš. I umeš da ćutiš. A ne umeš da pevaš."
Milorad Pavić – Veštački mladež




evo i sad nadjoh neke nove
i
kao da ih nemam dosta
uvek kupim
nek se nadje
nekad ce da zatreba
i tako
kupujem, ne prodajem
posudjujem, a ne vracam
cega se lacam, uzvracam
pogadjam, nagadjam
radjam i poradjam
igram se recima kao slikama
a slikama kao recima
vidim reci
citam slike
gledam
onda sedam
i
sva se tome predam
naravno to vise nisam ja
prenesena slika u meni igra
kao cigra
i tu su reci
i muziku u uhu
cujem samo ja
ovo je o5 slikovnica
bar bih htela da bude
za sad




februar je vezba
uvertira
predjelo od krompira
koje ce u tavi da svira
kupila sam kinesku tavu
u njoj cu mesati
i
prziti
secakano na kocke
meso, povrce, voce
buckuris
svega sto u nju stane
maslinovog ulja se kane
gledano sa strane
to je moj blog
i
to-sam-ja
e-mili-ja




Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today...

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace...

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

John Lennon