22. ožu 2010.

tunel

ponedeljak
jutro
u tunelu
o5 nedostaješ
voćni dan
gorak grejp
dvopek
kafa
ipak je prosao onaj post
evo me o5 ovde
smisljam da li da danas
o5 nesto gore pisem
ili da sebe prepišem
da li da idem u opstinu
ili sutra
odlaganje
pesoa

1. namestam sat
2. o5 nije ok
3. ok

popodne
na platformi
gledam i dole i gore
posto sam pobrisala ona 2 bloga
nasla sam opciju da ih mogu sakriti
a postoji i opcija da se ne obrise
ako se predomislis
i evo me pisem u tunelu
kao nekad u bunkeru
niko me ne vidi
umorna sam
bolesna
ali volim da ronim
skoro da potonem
ovde sam bila celi vikend
dodala sam neke blogove
za modu hranu i poeziju
o5 stranci
jucesnji post
stiglo prolece
i taj post je za njega
onda sam napravila oznake
ona o5 kupula cips i kolace
meni zaboravila jogurt i zvake
oprala ves
nisam isla ni na forum
ni na myspace
dole se krijem
ovo je podvodni trijem
imam dobar prijem
sutra cu za onu potvrdu
u opstinu
pa na postu
pa na posao
vocni je dan
lagan san
cuvaj se
nocas
proleca

Alexander Calder: Tunnel


Kad mi nedostaješ

Mislim tuđe misli
Kradem svoje vreme
Provlačim ga
Između oblaka, snova
Daljine i snega

Kada poželim
Da ti nedostajem
Odsanjam pesmu
Zatvorim oči
I na kaldrmi zamislim
Cvet beli.

Kada te nema
Jer tako hoću
Zaledim osmeh
U sebi kažem ime
Udahnem duboko
I pomislim
Tako mi nedostaješ

Miroslav Antić

Platforme

Večeras u devet
U ulici kod mosta
Taksi tu ne prolazi
Niko nas ne vidi.

Poverljiva skripta
Treba ih predati.

Ja osećam se dobro.

Novine na asfaltu
Tvoje mokro lice
Njihova suva skripta
Mi pravimo film.

I sutradan ujutro
Bunilo mi u glavi.
Danas je utorak
Ja nemam više druga.

Betonski pastir
Čuva svoju ogradu
A velegrad ga zove
Na svoje visoke platforme.

ekv