19. ožu 2010.

a-b

Budjenje na samoj portugalskoj granici. Čudno budjenje, svježinom i zelenilom, liči na jutra iz djetinjstva, kad nas je budio južni vjetar i huk vode i snijega koji se topi od miline. Španija je za nama ( o5 talas sjećanja odnekud iz najdaljeg djetinjstva u kome je ime te zemlje vezano za oblik i ukus pomorandže ), Portugal otvara zelenu kapiju kao za praznično jutro. Ivo Anrić: Portugal, zelena zemlja
----------------------
19.3.2003. sreda
----------------------
ON: Slusam album Angel's Breath - poslednji album od EKV ( tacnije EQV ). Ne znam jesi li imala prilike da ga cujes ( izasao u samo 500 primeraka ). Ocena ***** (od 5 ). (6:21)
JA: Budjenje: razne misli u kojima si i ti nasao svoje mesto. Pomislila sam na "Sanjao sam nocas da te imam." Volis li Z.P.? A pusis li? P.S. 44 pesme EKV. Ali Stefan - djak, bubnjar u skolskom bendu "Centralno grijanje" ima sve i vec mi je donio Šarla... P.S.2 Radi maturski rad kod mene "Prokleta avlija" I.A. P.S.3 DOBRO JUTRO! (6:45)
ON:Prestao sam da pusim pre 8 dana ( do tada pusio GAULOISES - plavi ). Kao klinac bio pevac poznate beogradske punk grupe "Hromi Daba", eto nesto lepse o meni. B. (6,48)
JA: Osetila sam neku nervozu - zvaci zvake... Cujemo se popodne, trk, u prosveti: od zvona do zvona. ZVONO - casopis u CG koji sam pokrenula i bila GIOU - 4 god... I jos svasta... Cao! (7:00)

ON: Kakav dan! - Odem na posao, a ono sve same budalastine - krenem ka kuci, a usput sretnem dva smaraca ( puni negativne energije ) koji me ubise u pojam - udjem u trolejbus, a ono nestane struje - odem u SKC da operem ruke dok cekam da dodje struja, a ono nestane u tom trenutku voda. KO ME KLEO, NIJE DANGUBIO! (14:39)
JA: U danu samoce evo poseta kolegice - likovnjaka. Tanja, nasa raja, sad cemo uz kafu raspravljati o: Van Gogu, Renoaru, Degasu, Matissu, Picassu... Hoce da vidi par mojih slika, koje su mi vratili oni sto sam ih ja poklonila pre rata. Sve je drugo izgorelo. Zivot nam vraca samo ono sto mi drugima dajemo. I. Andris P.S. Dugujes... zasto Portugal? (15:00)
ON: Portugal? - Pa tamo svi sede po nekim kafanama, piju vino, gledaju fudbal ( vise volim basket ) i deru se ko nenormalni. A najvise zato sto je to Brazil u Evropi! (21:15)
-----------------------
3.4.2003. četvrtak
-----------------------
JA: PRAIA DO VENTU ETERNU
Plaža Večnog Vetra od 3 metra
gruva, duva, muva
odakle ti na mojoj plaži
o vetre kaži, kaži
tu sam uvek bio
io, io, io, o, o, o
večnost uhvatio
izmedju mora i neba nema 'leba
tu večnost spava
vetar plažu čuva
gruva, duva, muva
tu sam oduvek bio
io, io, io, o, o, o
večnost uhvatio
plaža večnog vetra od 3 metra
(21:30)