23. ožu 2010.

indexi

Sanjam da te opet slušam kako dišeš, kako dišeš dok savija se trava
Sanjam da me dira tvoja kosa plava, tvoja kosa na mom licu draga
Sanjam da se opet volimo u klasju, u tom klasju što leži tu pod nama
I da luta tvoja ruka vrela, tvoja ruka preko moga tijela.
Samo jedan život imam i u dno ga bacam
jer zavoljeh jednu ženu, ženu koju sanjam...

prve dve ploce: arsen i indexi



Kada danas slušate “Plimu” gotovo da ne možete da poverujete da je urađena pre više od 30 godina...

Plima

U sv'jetu tame skriven lik
Kroz kolut dima tonem ja u mir
I osjecam da gori moj svijet
Jer nista od onoga sto zelim nije tu

Krik iz druge sobe cujem
To mi neko kaze "Nisi sam"
Tako, tako sam umoran
I cekam valove, valove mora

Ti dolazis s njim
Osjecam da dolazis ti
To je znak da doci ce dan
S toplim vjetrom juga

Krik iz druge sobe cujem
To mi neko kaze "Nisi sam"
Tako, tako sam umoran
I cekam valove, valove mora

Ti dolazis s njim
Osjecam da dolazis ti
To je znak da doci ce dan
S toplim vjetrom juga

Ti dolazis s njim
Osjecam da dolazis ti
To je znak da doci ce dan
S toplim vjetrom juga

Jutro ce promjeniti sve

Ti si tu, svud je mir oko nas
Grobna tisina nas dijeli
Ali ne, cekaj strpljivo dan
Jutro ce promjeniti sve

Cemu to, noc je usla u nas
I nasa srca su prazna
Ali ne, sve je ruzan san
Jutro ce promjeniti sve

Bdijem, duga je noc
A znam, bdijes i ti
Al to dvoje bez nade
Ne, ne to nismo mi

Ti i ja mozda zelimo kraj
I mracne misli nas dijele
Ali znam noc je kriva za to
Jutro ce promjeniti sve

Cemu to, noc je usla u nas
I nasa srca su prazna
Ali ne, sve je ruzan san
Jutro ce promjeniti sve

Bdijem, duga je noc
A znam, bdijes i ti
Al to dvoje bez nade
Ne, ne to nismo mi

Ti i ja mozda zelimo kraj
I mracne misli nas dijele
Ali znam noc je kriva za to
Jutro ce promjeniti sve
Jutro ce promjeniti sve

Balada

Idi sad druze moj
Ljubav i pozdrav mi odnesi mojoj ti
Putu mom tu je kraj
Umoran ovde ja cu stati, zelim mir

Kad ne bude mene
Kad me skriju paprati, travke i sas
Kad ne bude mene
Ljubit cu je pjesmama svojim i tad

O reci mi njoj
Da je tako prolazno sve
Kao ptica let
Samo nju, da, volio sam ja
Jer je za me bila sav svijet
Crveni moj cvijet

Idi sad druze moj
Ljubav i pjesmu mi ponesi mojoj ti
Dalje sad mogu sam
Pocinak ovdje ja cu naci, idi ti

Kad ne bude mene
Kada dodju drugi djecaci ko ja
Kad ne bude mene
Reci da cu ostati sa njom i tad

O reci mi njoj
Da je tako prolazno sve
Kao ptica let
Samo nju, da, volio sam ja
Jer je za me bila sav svijet
Crveni moj cvijet

Idi sad druze moj
Ljubav i pjesmu mi ponesi mojoj ti
Dalje sad mogu sam
Pocinak ovdje ja cu naci, idi ti

Kad ne bude mene
Kada dodju drugi djecaci ko ja
Kad ne bude mene
Reci da cu ostati sa njom i tad

O reci mi njoj
Da je tako prolazno sve
Kao ptica let
O reci mi njoj
Da je tako prolazno sve
Kao ptica let
Kao ptica let

***
jutro će promenit sve
(pa ti sada vidi)
suze čekaju na red
očekivala sam noć plača
ali nije bila
sada se bojim dana
ne bežim od plača
ali suze beze od mene
od toga se raspadam
suze čekaju na red
ali znam noć je kriva za to
jutro će promenit sve
(pa ti sada vidi)

EVERGREEN

Sve ove godine
Sanjam
Da sam ja netko
Pozovi me na kafu
Predaj se srce
Volim te
Plima
Ispili smo zlatni pehar
Krivac si ti

Indexi
2002.HN