11. ožu 2010.

blogovi

danas su 2 meseca kako sam otvorila ovaj blog i 2 meseca kako sam na dijeti, to jest drugi krug mnd (medicinska narandza dijeta) je pri kraju, jos danas i suta i o5 gotovo, u medjuvrenenu sam promenila ishranu, pravila svoje je-je jelovnike i odlicno su se pokazali jer nisam vratila izgubljene kilograme, tako da od ponedeljka, 15. marta o5 pocinje nova varijanta mog je-je jelovnika za sledece 3 sedmice, u nedelju cu ga kreirati, slede tri sedmice istog, a onda za vaskrs treci krug dijete, bas se u dan uklapa, a bice i kuvanih jaja, kojih u dijeti uz narandze ima dosta.
juce sam posle duzeg razmisljanja pokusala da otvorim jos jedan blog, samo za literarne tekstove koje sam pisala i pisem, ali se da li slucajno, otvorise 2, valjda sam greskom dva puta isto pisala za registraciju, bilo kako sad imam jos 2 bloga, jedan sam nazvala DNEVNIK i pokusavam da tu prekucavam svoje dnevnike iz rata i posle rata, pisane od 1994. 10-tak godina u 30-tek svesaka i sa preko 3 hiljade stranica i odmah sam se juce suocila sa problemom koji nosi taj ogroman i dragoceni materijal: da li jos 10 godina zivota posvetiti tome, a materijal je tezak i po sadrzaju i po formi, stres je opet neizbezan, plus tesko citljivi materijal trazi zaista veliki napor... sta cu uraditi, ne znam, ali neka stoji jos kad je stajalo do sad... zelja da se to prekuca i sacuva na netu je razumljiva, (po cenu zloupotrebe ili povrede nekih i blizih i daljih ucesnika dogadjaja koji su me se ticali u ta zla vremena) jer sve pre rata je propalo, a mnogo toga prekucanog i u kompjuteru isto tako vec 2 puta, pa ako je siguran samo internet, onda cu tu da cuvam to sto imam... drugi, poklonjeni blog, sam poklonila sebi kao piscu romana, i o5 slicni problemi, pitanje zloupotrebe, autorskih prava, kucanje i stilsko doterivanje isto nisu laki sami po sebi, pa sam jutros posle kucanja uz kafu stala... da razmislim... ili da odustanem, ili da to pretvorim u nesto drugo ili trece...
sutra cu znati nesto o svemu ovome, prespavacu i naci neki odgovor, ono sto je dobro za blogove je da se moze dopisivati, ali i brisati... ne zelim citace, ni komentare, nakomentarisala sam se za 6 godina i ta faza me prosla... ono sto nije dobro je da se blog ne moze da zatvori kao naprimer myspace profil, moze da se stavi zabrana kopiranja, ali ne znam gde naci tu opciju... za sve treba vremena, zato sam stala... sutra je ime za ove odgovore koje postavljam danas.

Odgovor

Bolje da nisam saznao
Bolje da nisam shvatio
Bolje da ne znam sta ti znace reci dve

Reci su me zaprljale
Reci sto nose nevolje

Iskrenost nije pomogla
Iskrenost je zabolela
Bolje da nisam cuo izgovor za sve

Reci su me ocarale
Reci su me oslepele
Ne mogu da vidim
Ne ne ne ne

Odgovor je zakasnio
Odgovor nije stigao
Odgovor nikad nece biti potreban

Reci su se izlizale
Reci mi nisu pomogle
Reci su me ocarale
Ne mogu da mislim
Ne ne ne ne

ekv