7. ožu 2010.

mašta

da li je to masta, sta li je to, sto izmedju ostalog volim da pricam, to jest znam da pricam sama sa sobom, ne da moram, nego znam i volim, znam cesto zacutati sonju da mi ne smeta jer ja pricam sa nekim, to su najcesce dijalazi, ne monolozi, nekad davno jedno od prvih pisanija je bilo u dijalogu, cak jedna kompletna drama SESTRE, napisana u gimnaziji i po njoj je drustvo koje je bilo u filmskoj sekciji htelo da snima film, iako je i to izgorelo sa svim spisima i uspomenama iz tog doba, dobro se secam svescice, uloga i cinova, lide, tanje, serjoze i aljose, obaveznih imena likova, djaka koji su ucili ruski jezik i voleli sve iz tog doba, cak smo se i dopisivali sa vrsnjacima iz moskve, lenjingrada, kijeva... dobro sam znala ruski... to su stvari koje su ostale samo u secanju, jer i pisma su nestala, posebno mi je zao knjiga i ploca sa stihovima jesenjina koje mi je poslao vladimir morozov iz lenjingrada, bio je student biologije, vrlo slican serjozi jesenjinu, njegovu sliku su mi drugarice uzele jer im se mnogo dopadao, tako sam ga izgubila pre velikog pozara... ko zna gde je sad, valjda u petrogradu i valjda je harašo jer tamo je bilo svega, ali ne kao nekad velikih pozara i umiranja...
no da se vratim dijalozima... pisala sam kasnije uglavnom pesme, malo proze, ali dramu ne, ne znam zasto, mislim da potreba za pricom na forumima i uopste na netu i jest moja potreba da pricam u dijalogu... rekao mi je jednom mili da zna sto mu pisem iako on ne odgovara, jer ja ne pisem njemu, nego sebi, rekla sam mu tada: pa ja citav zivot pisem sebi, ali ne ovako, i to je to, ljubav je ukazala nove staze pisanja, a sustina je ista, sto ne umanjuje ljubav, svi je nekako iskazuju, ali i to je istina da sve radimo za sebe, nije egoizam nego zakon zivljenja, volimo druge radi sebe, a kako drukcije, to je sasvim normalan odnos prema sebi i drugima, drukacije bi bilo vec pomereno u nekom smislu...
posto sam se jutros vec napricala u likovima devojke iz londona i muskarca sa novog zenlanda, mozda cu nesto ponoviti ili nastaviti gde su oni stali...

-crnu ili s mlekom??
-moze crna, tebi prepustam bele figure
-igras šah?
-da, ti?
-ne
-kafa dobra i budan sam od saha
-a sad kad si budan, hocemo jesti, piti
-može
-može
-može
-haha
-gde je bicikl
-pukla guma
-steta, bio je dobar
-popravicu ga
-kiša
-kiša
-kiša
-o cem pricas
-nastavi
-sta
-VLADIMIR: Onda, idemo ?
-ESTRAGON: Idemo!

-didi
-gogo