9. ožu 2010.

susret

9.3.2003. nedelja
----------------------

JA: Ja sam decak iz vode, imam trag ispod leve miske, na tvoje usne boje mesa, pusticu kap svoje vode. Aj - aj - aj - aj - aj! (11:05)
ON: Katarina II, EKATARINA Velika, S Vetrom uz Lice, LJUBAV, Samo par godina ZA NAS, NEKO NAS POSMATRA, DUM -DUM, ANGEL'S BREATH, PAKET ARANZMAN... (11:22)
JA: Ako imas reci pesme "Sarajevo", molim te napisi! (11:42)
ON: Sarajevo - kristalna secanja, Sarajevo od blata i snega, otvori mi inje sa ociju i cela izadji, izadji iz mene, izadji iz mene. Pusti da oci vide jos ovaj put, pusti da usi cuju jos... (12:14)
ON: Bilo gde da krenem o tebi sanjam, putevi me svi tebi vode - gledam s nekom ceznjom sva svetla tvoja SARAJEVO ljubavi moja! (odgovara li ova pesma)? (16:26)
JA: Bila i ostala himna Sarajeva, ali nije moj muzicki ukus. ROK, ROK, ROK! Indexi, Leb i sol, Azra i EKV, EKV, EKV!!! (16:42)
ON: Ja bih uz to dodao Haustor, Disciplinu kicme, Partibrejkerse, Videosex. Od novijih DARKWOOD DUB... Od ostalog sto nije rok: A. Dedic, R. Serbedzija, B. Miljkovic...( 16:51)
JA: SVE TO I JOS: Film, Idoli, Zabranjeno pusenje, Rambo, D. Cukic. Ali ove 3 svetinje na kraju + Andric! "Ubi me prejaka rec!!!" (17:20)
ON: Treba li dodati - YOY Division, Sister of Mersy, The Cult, Bauhaus, Pixies, Sonic Youth (posebno album GOO) Siuxie & THE Baushees, COCTOE TWINS...
JA: Znam, ali moj ukus je i tu Rock klasika: DOORS, ROLINGSTONSI, a od novijih... Incubus, System of Down, Muse, Depeche Mode, The White Stripes, The Hives...
ON: Reci mi nesto o sebi, deluje mi kao da se znamo citavo stolece - a opet cini mi se da se dobro ne poznajeno!
JA: Povratak u SA, trazenje sebe u nepoznatom i pre rata i sad u poznatom-izgubljenom. Umetnost opredelenje i nacin opstanka - citam, pisem, slusam, gledam. A ti, srodna duso? (18:10)
ON: Srodna dusa - cita, slika, bavi se kaliografijom, dizajnom, nekada firmo-pisanjem - sada dizajniranjem zuba, stvaranjem pomalo, vajarstvom i uzivanjem u svemu tome... (18:15)
JA: Hvala EKV-u sto smo se sreli! Pisem pesme, price, novinarstvo, slikarstvo, fotografija, sve odnio rat, pa iznova. Za sad: sveska, olovka i koleno... GRAD? (18:30)

ON: STA GRAD? (18:35)
JA: Ja sam u Sarajevu, a ti? (18:40)
ON: 011 - BEOGRAD!!!
JA: Lepo, srodna duso ako imamo jos sta razmeniti, a vidim da imamo - do javljanja, pozdrav od R...!!! (18:50)
ON: Da li je R... pravo ime ili nadimak? Pa dobro, drago mi je. B...! (18: 51)
JA: R... i nadimak i stvaralacko, a B... - B....... zar ne? Nogu li slati i svoje stihove ili je ovo bilo dosta? Ja sam uvek tragala za novim, a sad trazim staro - dobro, vecno... (19:05)
ON: Kako da ne - uvek se obradujem kad vidim tvoj broj na ekranu i uvek pomislim isto - najzad pismo od tebe. (19, 14)
JA: Stare su izgorele, novih preko 1000... evo 1 otkucana u NOKII - poseban stih sam stvorila za mob. Nije nesto, ali za pozdrav! "Idemo!" (19: 25)
JA: Gde si sad?
Krije te banatska ravnica
nasa je ljubav prava skica
sto u srcu treba da nose ljudi
da poprave ovaj svet ludi
mi se nismo slucajno sreli
pre nas su mnogi cvetovi uveli
mi cemo plemenite loze brati
po nama ce ljudi neznost zvati
Gde si sad? (19:30)
JA: PONOCNI ZMAJU (i kao da je bilo nekad) tj. B..., ona pesma nije moj stil, nasla se... ali moram da kazem da u Gimnaziji gde radim kao prof. knjiz. sa djacima citam i EKV, a posle Miljkovica - cutimo. Laka noc! "Putujemo recima i razmisljamo koracima, ti i ja!" (22:10)
ON: Nisam te pitao koje si godiste, tj. kad si rodjena i "svetla se pale i tinja zelja u meni - jos uvek ti djavoli vire iz rukava i svaki nokat krije otrov ljubavi!" (22:10)
JA: Dame se ne pitaju za godine: dovoljno i malo, u najboljim! A ti? (22: 20)
ON: Pretpostavljam da sam malo stariji od tebe, mozda 2-3 godine. Da, naravno da znam da se dame ne pitaju za godine - ali eto, desava se. Izgleda da suvise pitam. (22:30)
JA: Mislila sam da sam mozda ja starija, bioloski, ali to nije bitno - to sam htela reci. Inace ne pitas suvise, naprotiv, ja dosadjujem. Cujemo se... "Neces moci da stignes ove godine porozne, ali nemoj da brines, ponos ostaje..." (22:40)

22.3. subota
-------------
NASE PESME
(Milanu Mladenoviću)

On nam je u dusama
On bi se ljutio da nisi PORED MENE
a pevao, pevao, pevao
VOLI_NE VOLI, VOLI_NE VOLI
TONEMO ZAJEDNO 7 DANA na dno njegovog bunara
Pijemo reci od vode
JA ZNAM da TREBA DA SE CISTI
ZABRANJUJEM!! BEZIMO U MRAK!
ZID! ANESTEZIJA! ZEMLJA!
On nam je u dusama...
(B. od R.)(9:30)