25. ožu 2010.

mili

25.3.2003. utorak
---------------------------------------------
JA: Ako mozes javi se, ako ne spavaj i ozdravi sto pre. P.S. Sutra ti saljem pesmu MILI - u nju sam strpala sve epitete i tako probila led... Moze i odmah ako se javis!Otkucana je. RASPRODAJA! P.S. Sala! Nema vise sale, tj. nema ljutnje! Važi? (00:00)
ON: 35,8 °C izgleda da sam preterao sa snizavanjem temp. Raspolozenje se povratilo - slusam "Spanish guitar" - i caskam sa sestrom o smislu zivota... bla bla bla... (00:10)
JA: Super blizance - 2 iste poruke. Citam... javi ako si nesto skontao o tom smislu. Sto vise dumas, manje znas! Filozofija... P.S. Ako si se o'ladio, ljubim te i spavaj! P.S.2: MILI ostaje za 2. rasprodaju! (00:35)
JA:MILI
nisi mogao milinu osetiti
s bombonom u ustima
mili moj
nisi smeo da mi čujes glas
dragi moj
duša - duši pevuši
zidove tela ruši
ljubavi moja
otvori sunce u prsima
zlato živote mače pače kuče luče
jedina srećo
maleni
mileni moj
moj - moj - moj
MILI*
(14:26)
JA: Mi menjamo dan za noc, mi menjamo noc za dan. Pisi danju - pisi nocu - ja tako hocu. A ti volis cudno - sad sneno - sad budno. P.S. Ti se pravo o'ladio? P.S.2 OGLEDALO - NAJ! P.S. 3 5 minuta za tvoje lepe reci: IZVOLI, MILI... (14:30)
ON: Ljubav je kao delfin koji se oslikava u tvojim ocima, zato nemoj ih zatvarati jer delfini umiru u tami... (14:30)
JA: Juce sam pesmu MILI napisala uz A.B. Cudno - nekako mi pase uz to. Da znam komponovati tako bi nesto islo uz moje reci. Pogadja sve vise, sto vise slusam... (15:40)
JA: Gde si ti? Gde sam ja? Da li svoju sudbu znam? Dal' ces me prepoznati? Ogledalo! Ogledalo! Nisi sam, nisi sam... (21:20)
ON:Ne mogu da verujem - kad god pomislim na tebe, stigne tvoja poruka! Zestoka telepatija! Prekinuo sam bolovanje - vise volim da radim nego da lezim. *B* (21:22)
-------------------------------------------

Ogledalo

Ko si ti?
Ko sam ja?
Kojem gradu pripadam?
Koju sizmu nastavljam?
Zasto pricam sa sobom sam?

Gde si ti?
Gde sam ja?
Da li svoju sudbu znam?
Pricati i strepeti
da l' ces me prepoznati?

Mozda ces verovati
Mozda ces shvatiti
Mozda neces sumnjati
Pokusaj me videti...

Ogledalo,
ogledalo
Gledaj
ogledalo

Nisi sam, nisi sam
Tvoju senku nastavljam
Tvoje lice preklapam
Tvoje reci ponavljam

Smiri se, saberi se
budi isti kao pre
Takav kakvog dobro znam
Bistar, jak i siguran.

ekv