13. ožu 2010.

jonny

Kad su se sreli, 13.3.2004. eva i dzoni, odmah je pomislila na Deppa, pa na Štulića, ali on se predstavio kao wolker... i zaista je bilo tako... bili su jedno drugom strasna uteha, prave ljubavi su vec bile iza njih i nisu hteli... i nisu znali... da ce ih o5 spopasti 'stah od letenja' i zaista sto su bivali blizi to su vise bezali jedno od drugog... ljubav dolazi na razne nacine i odlazi isto tako...
-nemoj plakati, pomiricu te sa morem
-pokusavam da sklopim sliku izgleda 'vaseg' teatralno skidanje naocala pred slatki cin me uvek dodatno inspirise, s obzirom da nosis troje...
-odoh za vaskrs u hn, uzecu vino, ti ponesi sebe i olovku, inspiracija ce sama doci, ha?
-jednom me tata pitao znam li gde cu, ja sam rekao da znam gde necu, od tada o meni ne brine
- zblizila nas je tvoja odluka da pustis nekog kraj sebe, posle duze vremena, dusa tvoja je dala potvrdu, a more kao more... jos samo pecat staviti...
-dodje vreme da i ti osetis deo toga, a ne samo vrh pera svoga
-mislim da cu ostati u krevetu do rucka... ako budes dobra, mozes ostati sa mnom
-stalno imaj na umu sve ono zbog cega me iskreno zelis i ne dozvoli da te svakodnevnica omete u tome i jos nesto, ovakva razmisljanja ti daju osecaj zadovoljstva
-o5 se vratih ko zna odkuda
zgasla mi dusa u ocaj ljut
tuzan ko putnik proganjan svuda
pisem ti poslednji put
(bezeci od naseg 'usuda')
-zbog sonje i dunje kisa pada u ns
-joj treba mi odmor, trebas mi ti, da pricamo, da se mazimo, da se...
-cekam zoru, dolazi sa suncem, javi se, skini me sa vesala
-sve treba probati osim incesta i folklora
-gladna neznosti, topla, a istovremeno sveza, mazna, usamljena, draga... takva si ti
-utakmica kasni, za to vreme sam smislio 5 nacina da ugodimo jedno drugom kad dodjem
1. pijemo dobru kafu 2. lencarimo 3. lista seksi zelja 4. goli rucak 5. ?
-ljubav je ... kada znas... kada da pustis...
-odmori se i za mene... u bg je pakao... ocekuj me uskoro bar na 2 dana... uostalom videcemo...
-tesko je biti sam, od toga je samo teze kad su dvoje sami
-nas slucaj je jasan, mi samo ne trebamo da govorimo ono sto govorimo i samo treba da radimo ono sto ne radimo... zelim te
da liznas dane dost atakse ksatra rapr ob lemenci tanju
-mislim da sam te nocas sanjao, za zenu kao ti vredi se boriti, moras me nauciti kako?
-bezis to tvoj stil nije, ali ako zelis oprosteno ti je
Takav je bio Johnny

Bilo je

Dan ili noc
Mutno u glavi
Kad sam cekala njegov dan
Bila je moja noc
Pogledah u nebo
Djavola
Zvijezda nije bilo
Bilo je u glavi
Iskri
Vatre
O o o
Skloni me negdje od ovog stresa...
Pod krevet
Lezim
Bilo je tiho
Dremez
I svjezina
A onda prasak
Dan je
Cujem
Vika
Dobro
Nadji me
Kasno je
Ne mogu da se pokrenem
Mutno u glavi
Odlazi
Bilo je
Kasno
[septembar 2004.]



BILO JE


POLJUBI ME


BONEY M

sretan sam što osjećam
da nisam kao drugi
ne zatupljuju me medijima
u podsmijehu sam prvi
smrdi mi iz ustiju
znoje mi se noge
oči su mi pivske boce
sačuvaj me bože
poljubi me
ravno u dupe
strahovi su konjukturni
od njih se dobro živi
ne primajte nikoga u svoja kola
komunicirajte telefonom
ugradite duple brave u stan
konzumirajte diskretno šarm
nek' vječno živi vaša ljubav
svijet je izvan vas
poljubi me
poljubi me
ravno u dupe
gospodo jedite sendviče
i ispijajte piva
još uvijek vam dobro stoji
u vama je perspektiva
ljubitelji dosade
udružite snage
kupališna sezona počinje
idite na more oceane
i čuvajte se ajkula
motrite na ljude
(ovo su nesigurna vremena
miki ostani kod kuće)
to bi bilo sve za sad od mene,
adios!
jack sparrow
azra