24. ožu 2010.

boje

1. samo slepi vide sve boje
2. sve boje su nastale iz crne i bele
3. crna na belu su kao nesreca na srecu
4. tesko je pronaci pravu boju lako je izgubiti
5. bela je car medju bojama sadrze je sve boje
6. ono sto je nevidljivo za ljudske oci ne moze ni nestati
7. boje su zenskog roda jer mogu da istrpe i izdrze kao zene
8. boja je samo cestica sveopsteg bica u nama je onoliko koliko smo deo tog bica
9. uzalud istu sliku trazis kao i dan svoje smrti i jedno i drugo samo od sebe dodje
10. slikanje nije nista drugo do zamah do zamaha popunjavanje praznine izmedju dva sna

Boje su u nama

Deset dugih godina
Slijep sam hodao zemljom
Sa zatvorenim očima
Sanjao sam da te sretnem.

Tražio sam te između zvijezda
One su bile nijeme
Cijelim tijelom sam drhtao te noći
I moja zvijezda je pala.

Drugovi su mi rekli: "Bježimo noćas,
Sada je vrijeme na put, na put."
Sa srcem punih hladnih kristala
Mi smo sijali u srcu sivog grada
Sa srcem punih hladnih kristala
Mi smo sijali kao reklama
Boje su u nama
Boje boje boje
Boje su u nama
Boje boje boje

Film