24. ožu 2010.

soba

24.3.2003. ponedeljak
---------------------------------------------
JA: Mili, evo i mene na zurci! Oskar! Nocni uzitak, samo je falilo tvoje ponocno pismo! Kako si jutros, ljubavi? Mazim te i pazim recima. I ja cu s casova u krevet, ali cu piskarati. Do slova misli na tebe *R* (6:00)
JA: Kako si danas mili? KREVET: u njemu se lepo sneva, peva... Ziveli moji DJACI! Kad nemas NISTA, imas SVE. Slusam ' Angel's Breath'***... Pritisni isto da sanjamo prokleto cisto. Kad se produdim, NESTO cu ti LEPO napisati! P.S. Cudno, TI si 3. DUŠA koja se odmah razbolela kad sam joj * (15:00)
ON: Znaci li to, ljubavi moja da si ti neka vrsta dobrocudne bogomoljke? - Salim se. P.S. Stanje nepromenjeno - od danas sam na bolovanju. Ljubim te i cujemo se. (15:22)
JA: 'Bolujem ja, bolujes ti...' HA-Ha-HA! Nije sala, u crkvi sam bila i 3 svece zapalila. Hajde jos nesto napisi, pozelela sam te. Par reci dok stane A-B. - da ne zaspim... (15:40)
ON: 2 zida su mi svetlo-plave (nebo)
a druga 2 boje kajsije (zalazak sunca)
+ 17 slika + Corto Maltese + TV + muzicki uredjaj.
To je ono sto vidim iz kreveta + TI. (15:47)
JA: Hvala mili moj, to je pesma! Sad to mogu da zamislim + TI i lepo sanjam. Pisacu posle onih glupih serija ako ih budem g l e d a l aaa... (16:03)
---------------------------------------------

Soba

U praznoj sobi nema vrata
I tragovi zuba na prstima
Lampa svetli zute parole
Reci dosadne
I reci porozne

Hrana je dobro u meni i tebi
Mleko u casi i kolac na usni
Probudi me, probudi me

U praznoj sobi necije stvari
I prljava ljubav u mrljama
Popodne zraci topao miris
Miris dosade i reci dosade

Hrana je dobro u meni i tebi
Mleko u casi i kolac na usni

Probudi me, probudi me
Poljubi me, Poljubi me

ekv