8. ožu 2010.

posvete

***
(Jesenjinu)

o serjoza, ljubljeni djecace
zeleno-plavo oko moje
uvijek smo bili zajedno nas dvoje
ti u rusiji, ja na balkanu
ti u prvoj polovini vijeka
ali imali smo zajednicku ranu
ja u drugoj polovini veka
ali nosila nas je ista rijeka
dijete sela
brizan za briznu majku
zaljubljenik prirode i kucica
jasika i cveca
huligan u krcmarskoj moskvi
pijan na gomili smeca

o legendo svjetskih poeta
prosao si pola svijeta
da recitujes 'pa ruski'
svakoj kravi i guski

volio si zene i vino
oktobar, boga i isidoru
slomio si dusu cistu
bjezeci od onog sto si trazio
ostavio si krv na listu

za sva vremena tvoje zelene-plave oci
bice izvor za poeziju sto se toci
o rusijo ponosna budi
o svijete pjesmama sudi
(HN 10.11.2001.)

***
(Isidori B.)

o nemirno dijete iz sarajeva
dokle si ti stizala
i jos stizes
a ja citam price
koje si posvetila dedi jefti u igalu
ti si argentinu porobila
matadoru srce pogodila
zurke, susrete stoljeca
sabila u godisnja doba
da bi postala dobra roba
eto ti stara dama u mladosti
sada si svjeza u zrelosti

skidam ti sesir
da ti sagledam lice

prepoznajem svoje placne jeseni
strasna ljeta
radoznale zime
mirisljava proljeca

hvala ti sto si za nas zene rusila brane
bez toga bi svijet mogao da stane

(HN 14.11.2001.)

DANAS

frizirala sam se
da ubijem devojcicu u sebi
sad sam baka
- de pricaj sine, sta kazes
o kupila sam bisere - lazne
nemam para da budem isidorica
ali ne znam gde da ih stavim
na glavu, na na ruke, na noge
o strasno zelim
da mi ih potrgas na bascarsiji
na onom mestu gde su ubili srpskog svata
bisere pred svinje
lazni su

(SA 30.3.2003.)