30. tra 2010.

o maju

o petku... u petak, ali ne 13-i, vec zadnji danu u sedmici, a danas i u aprilu, pred vikend i praznik jer sutra je maj, moj maj... maj moga juga i sunca, mojih secanja i djurdjevdana, proleca i leta, ptica i cvetova, jorgovana i gerbera, maminih lala u pejtonu, njegovih gerbera u zeljama,... maj snova i nadanja, maj poraza i stradanja, maj poezije i ljubavi, ili je to sve jedno te isto... u maju se umiralo i radjalo, cvetalo i venulo, dizalo i spustalo... u maju su rodjendani bikova i blizanaca, cudno i nemam nekog od bliznjih u njima, ali zato imam prijatelje i voljene... zato imam milog i njegov rodjendan... secam se kad smo se prvi put culi u martu, pa onda u maju na njegov rodjendan, tada sam mu poslala cestitku sa gerberima i pustila The Doors: Špijun u kuci ljubavi, moj prepev za njega, ali o tom o5 u maju...
(uh patetike, ah sta cu, takva su mi secanja)
o pisanju ovde... od pocetka pisanja na netu uz reci i slike, faspinirali su me i brojevi, kao da sam ponovo ucila da pisem i citam... bavljenje recima mi je ljubav i posao, ali pisana, bolje receno skrabana rec bila je nesto drugo, sad se moj svrakopis pretvarao u citka slova i zagonetne brojeve... bilo je to novo pisanje i otkrivanje rec po rec svakog moguceg rasporeda slova, reci i recenica, pa izbacivanje interpukcije, ogoljena rec, pa broj i teznja da se otkrije znacenje i oblik cifre i broj bude uvek okrugao, kao sto su to i slova... ko bi pratio moja pisanja po forumima primetio bi i to, nemam objasnjenja iako sam malo izucavala i numerologiju...
o5 o maju... ali bez patetike jer sutra je maj, i to prvi maj... zacrtavam nove setnje, suncanje, sedenje, uzivanje, ogledanje i sanjanje... a negde u meni leze svi prosli majevi, sve, ama bas sve mi se ponavlja, tako je to, koje to reci mogu ja da izmislim, ali se mogu sa njima da igram na svoj nacin o5 i nez linija... trazenje smisla svake reci i naziva postova je isto tako moj pokusaj da nesto otkrijem i sazmem, a davanje naslova nije mi ni lak, ali ni vazan posao, vecinu mojih pesama kao trenutne isecke duse obiljezavaju 3 zvezdice, po zadatom ne pisem i ne znam, a onda sam ovde pocela sa onim, o ovom i onom, ponovo i osim tog 'o' koje je i apostrofa, dosta prisutna i u mojim stihovima, pojavljuje se i pricanje u vidu ponavljanja o onom ili ovom, a sutra ce se to o5 ponoviti i tako u krug...
(hm, nadam se da srednji deo nije bio patetican)



Visual Poetry by Peter Ciccariello