18. tra 2010.

o americi

još jedno putovanje svetom
o5 putovanje netom
okom u obecanu zemlju
srcem u obecani grad
kriza-vizzza
ččč-ekanje
ili nikad ili sad
kažu jos malo
če-kanje
meni u zadnji cas
amerika
njoj toliko stalo
javlja neki glas
pakovanje
ček-anje
ludom radovanje
vizzza-kriza
uvek ostaje net čeka-nje
ili da se skida ili da skita
i ovog leta o5 ce neko da pita
a čekanj-eee


A superb hotel in a great location. Helpful staff, nice rooms. The Reading room has complimentary tea and coffee and soft drinks available all day, a delightful amenity.
Hello!



Library Hotel
299 Madison Ave, Midtown, NY 10017 Manhattan (New York)
Boasting stunning views of New York's skyline, this boutique hotel features uniquely decorated guestrooms, numerous free amenities including a wine and cheese reception and is surrounded by top area attractions.

Amerika

ljudi odlaze
i odlaze i odlaze
ovde je dosadno
svi su pobegli na neko zabavnije mesto
daleko je, daleko je Amerika
daleko je, daleko je Amerika

i ako sam negde stigao, bilo je iznutra
u sebe, u sebe, u sebe i nikako spolja
i gore i dole i levo i desno u meni
u sebe, u sebe, u sebe i nikako spolja
tamo je put, tamo je cilj, tamo je znak
tamo je put, tamo je cilj, tamo je znak
tamo je Amerika

vrlo sam umoran
a ne znam kako, zasto, od cega
ovde je dosadno
svi su pobegli na neko zabavnije mesto
daleko je, daleko je Amerika

i ako sam negde stigao, bilo je iznutra
u sebe, u sebe, u sebe i nikako spolja
i gore i dole i levo i desno u meni
u sebe, u sebe, u sebe i nikako spolja
tamo je put, tamo je cilj, tamo je znak
tamo je put, tamo je cilj, tamo je znak
tamo je Amerika

ekv