25. tra 2010.

o vremenu

dobro jutro samoj sebi... na stolu zdela sa mladim sirom, dvopekom i šolja zelenog čaja... ne pijem vise kafu... zamena... promena... pisala sam o vremenu i pre i posle i evo sada i u medjuvremenu koga nema, ono se bavi sa mnom kao i ja njime, osecam ga u svim kategorijama i znacenjima... i nekad ne znam da li sam negde posla ili sam vec dosla, nikad ne znam koje je moje vreme, dali je iza mene ili ga cekam, ipak zatekne me neka seta kad me neko podseti na nesto ili kad se sama setim sebe, juce sam samo naisla na profil na kome sam sa m pila kafu vikendom, njegov trag od pre 2 dana i pitanje: 'cini li mi se ili si u zadnje vreme tuzna, negde duboko u dusi?' zacudilo me to pitanje, a ipak sam umesto odgovora ostavila pitanje: 'a ti?'' da to sakrijem ili otkrijem da li nas je bas ta 'tuga' i spojila i evo odrzava sve vreme nasu razmenu reci...
a ono vreme sto se zove prolece, leto, jesen, zima... svega ima, ali proleca nema, vec dugo nema ga, poslednjih godina nema ni jeseni, sve je duga zima i kratko leto... i roman iz rane mladosti ,,igrala je samo jedno leto,, je sad tako blizu, a film ,,dugo toplo leto,, daleko... zato seta i bezvoljnost, otaljavanje nekih poslova i planova... i cekanje... i pisanje na blogu je tako, posustajem u nastojanju da pisem jos dok ne zavrsim ovaj rezim zdrave ishrane... juce sam zavrsila 3. krug m-n-dijete i to je gotovo, ali planirala sam jos 3 kruga je-je jelovnika... moj izum, dobro kreiran i zasad uspesan i zato ne odustajem bar od tog plana, zato sutra je-je7, pa 8 i 9 i to je to, tako da cu o5 i maj da ispratim bar sa tim motivom, u medjuvremenu koga nema, mozda stigne i leto...


u sledecem postu ide nesto vazno o vremenu posle dijete, a foto kaze da se ipak penjem na 4. sprat puna nade da je zivot krug bez linija i kad se penjemo i kad se spustamo...

Hladan

Bla bla bla bla bla
Ljubav si prodala za kratko vreme
Ostao je samo okvir za prazan razgovor
Gladni smo sedeli u polumraku
I vecerali glupe reci
O tome ko je kriv

Pricaj mi o sebi
Pricaj mi sta mislis
Pricaj mi o ljubavi
Hladan
Ja samo zelim da sam hladan
Osecem se tako hladan
U tvojim rukama

Vreme
Vreme mi vise nije problem
U stvari ne znam bolji nacin
Da ga potrosim
A dani su se pretvorili u sate
Ni to mi vise nije vazno
Sve sam ih zgazio

Pricaj mi o sebi
Pricaj mi sta mislis
Pricaj mi o ljubavi
Hladan
Ja samo zelim da sam hladan
Osecam se tako hladan
U tvojim rukama

ekv