20. tra 2010.

o stilu

10.3.2003. ponedeljak
-------------------------------------------------------------------
JA: Kroz tudje srce vodi pravi put
ko drugacije putuje nailazi na tamu
o dokle li ce tuzan stici taj
sto nema vise sta da kaze...

( B. Miljković) (19:30)
ON: Kad ces mi doci neznanko lepa
da buses kraj mene kao nekad neka.
Da buses kraj mene - kraj srca moga
a ne da te gledam samo izdaleka.

-Moji stihovi iz 1992.g. (19:30)
JA: Lepo, imam ciklus CITATI (prepevi, posvete...)Otkucacu nesto KASNIJE... (19:40)
ON: Reci mi sta volis da jedes, pijes, ako pusis - koje cigarete, koji broj cipela nosis, kakva mesta volis, omiljena zemlja, grad...! sve me o tebi interesuje. B. ( 19: 49)
JA: To mozda nije poezija, ali: JELO - sta bilo kad ogladnim, pijem kafu, caj, vodu, ne pusim - zvacem zvake, cipele br. 37,5. Volim samocu, zemlja Amerika, neki topli grad... Mogu ovo srimovati sutra - simpaticna pitanja. Pricaj isto, ja nemam smisla za pitanja. Kuckacu iza 9, ali ti pisi... (20:05)
ON: Dakle, jelo - spageti, pice - caj, kafa, pivo, zemlja - Portugal, grad - Prag, br. cipela 44,5. Obozavam samocu, odevna kombinacija - crna kosulja + blede farmerke + kaubojke - pac. kljun. (21:02)
JA: Tvoja pitanja - dobri odgovori, probacu to srimovati. Odeca - crne majice i svetle farmerke, to je to! (21:15)
----------------------------------------------------------------




I created a group named Music Inspired... you are all welcome to join... :)))... THIS SET IS DEDICATED TO EKV - Ekatarina Velika
( English: Catherine the Great; also called EKV for short ) was a rock group from Belgrade, Serbia and one of the most successful and influential music acts coming out of former Yugoslavia. During its existence, EKV built up a devoted following that greatly intensified and expanded after the death of its frontman Milan Mladenović in 1994, which caused the band to dissolve.
The group's core consisted of singer and guitarist Milan Mladenović, keyboardist Margita Stefanović and bassist Bojan Pečar, with other members mostly remaining for comparetively shorter periods.
On November 5, 1994, Milan Mladenović died in Belgrade, at the age of 36. EKV ceased to exist.
Bojan Pečar died in London on October 13, 1998, aged 37, as a result of a heart attack.
Margita Stefanović died on September 18, 2002, in Belgrade, aged 43.

Modro i zeleno

kako te zamisljam, kako te zamisljam
beli hodnik i beli stol
pletes ruke od morskih trava
modro i zeleno, modro i zeleno
tesko primam promenu lica
u hodniku vremena

u narucju vremena, u narucju vremena
u narucju vremena, u narucju vremena

kako da ostanem isti
kako da sacuvam sebe od promene
samo putem promene

mirno spavas
i pramen na licu ti izmami osmeh
opet i opet zelim da vidim
unatrag, unatrag, unatrag
vrati unatrag
u modro i zeleno, modro i zeleno

u narucju vremena, u narucju vremena
u narucju vremena, u narucju vremena

bolje da pricam o sebi
bolje da idem u nove promene
samo putem promene

kako te zamisljam, kako te zamisljam
kako te zamisljam, kako te zamisljam
hodaj, hodaj, hodaj
hodaj, hodaj, hodaj
uh, kako te zamisljam, kako te zamisljam
unatrag, unatrag, unatrag
vrati unatrag
u modro i zeleno

ekv