16. tra 2010.

o pismu


Alice In Wonderland Movie 2010
(Mia Wasikowska as Alice, Johnny Depp as the Mad Hatter)


Stiglo je pismo i odmah sam pomislila da je od tebe. Najpre sam pomislila da ono istovremeno i nije od tebe, ali čim sam ga otvorila, odmah sam pomislila da je od tebe, a prije toga sam mislio da ono nije od tebe. Drago mi je što si se odavno oženio, jer kad se čovek oženi onom kojom se želi da oženi, znači da je postigao ono sto je hteo. Jučer sam primila tvoje pismo i odmah pomislila da je to pismo od tebe, ali sam zatim pomislila da po svoj prilici nije od tebe, no kad sam ga otvorila, videla sam da je - baš od tebe. Jako je lepo od tebe što si mi napisao pismo. Najpre mi nisi pisao, a zatim si mi odjednom napisao pismo, iako si mi i ranije, do vremena kad mi nisi pisao, pisao. Odmah sam, primivši tvoje pismo, zaključila da je ono od tebe i jako mi je drago što si se već oženio. A to, kad čovek poželi da se oženi, tada se, po svaku cenu, i treba da oženi. Zato je meni veoma drago što si se ti naposletku oženio upravo onom kojom si hteo da se oženiš. I baš si dobro učinio što si mi napisao pismo. Obradovala sam se kad sam ugledala tvoje pismo. Čak sam pomislila da je od tebe. Istina, dok sam ga otvarala, prošlo mi je kroz glavu da nije od tebe, ali sam zatim, usprkos tome, zaključila da je od tebe. Hvala što si mi pisao. Zavaljujem ti na tome i veoma mi je drago zbog tebe. Ti možda ne pogadjaš zašto mi je toliko drago zbog tebe, ali ja ću ti odmah reći zašto mi je drago zbog tebe. Drago mi je zato što si se oženio, i to upravo onom kojom si hteo da se oženiš. A to je, znaš, vrlo lepo oženiti se upravo onom kojom se želiš da oženiš, zato što tada upravo i postižes ono što si hteo. Eto, upravo zato mi je tako drago zbog tebe. A takodje mi je drago i zato što si mi napisao pismo. Ja sam jos izdaleka zaključila da je pismo od tebe, ali kad sam ga uzela u ruke, pomislila sam: 'a zamisli da nije od tebe?' I zatim sam mislila: 'ma ne, naravno da je od njega.' Otvarala sam pismo i sve vreme mislila: 'je li ili nije od tebe? Je li od tebe ili nije od tebe?' I kad sam ga otvorila, videla sam da je od tebe. Jako sam se obradovala i odlučila da i ja tebi napišem pismo. Imam toliko toga da ti kažem, ali doslovno nemam vremena. Ono što sam stigla, napisala sam ti u ovom pismu, a o ostalom ću da ti pišem kasnije, jer za to sad uopšte nemam vremena. U krajnjoj liniji, dobro je što si ti meni napisao pismo. Sada znam da si se već odavno oženio. Iz prethodnih pisama znala sam da si se oženio, a danas sam o5 videla - istina je da si se oženio. I meni je veoma drago što si se oženio i napisao mi pismo. Odmah, nakon što sam ugledala tvoje pismo, istog sam trena zaključila da si se ponovo o5oženio. Ali, mislim, to je lepo što si se o5 ponovo oženio i napisao mi o tome pismo...
Da si mi stvarno poslao pismo, bar bi znala da li si se stvarno o5 oženio!?