28. tra 2010.

o pragu

17.3.2003. ponedeljak
---------------------------------------------
ON: Sedim u PUB-u "Optimist" - cirkam pivo, a posao moze da priceka. Kako si mi danas mila? Nadam se da si bolje raspolozena nego ovih dana. Tvoj B. (12, 15)
JA: Izmedju dve serije: nokia 3310 (459 slova i to mi malo). Kartica od 20 km - desetak dana. 1 sms 10 f, ali nokia puca 3x=1km, ali pisanje porok. P.S. Nehma pihve -znas li bosanski? :) P.S.2 Hoces li postu odmah ili sad? "odgovor zahtevan" (19:05)
ON: Kakve serije gledas? spanske, portugalske ili pak brazilske? Jeste da je stari vic, ali nema veze - Kako Mujo klonira Fatu? - Jebe je dok ne klone! :) (19:40)
JA: Gledam brazilsku seriju KLON. Dobar vic, jest da profa daje keca za 'ovsene' reci. P.S. Zasto Prag? P.S.2 Pisi, pisi, pisi, pojesce te misi! Psssssssssst, ako si zaspao, ako ne, gukni golube! (22:00)
ON: Zasto volim Prag? Ima najlepse trgove, parkove, labudove, pivnice, pivo, muzeje. Te davne '94. ziveo sam u Pragu (oko 1 godinu) radio u privatnoj poliklinici, pio GAMBRINUS alc 4,2% plovio Vltavom, setao se Starovjesnim i Vislavskim namjestima, isao u Operu in Praha, jeo parek s horcice vrohlike (sa Beherovkom) (22:20)
----------------------------------------------


"Sta mi se svidja, sta ne? Svidja mi se sto njihovi starci u tramvaju odreda govore nemacki - ne svidja mi se sto mlad zenski svet oblaci jeftine i neukusne farmerke plave boje, zamrljane krecasto i kratke vindjakne od tekstila za koje je kic blaga rec. Svidja mi se sto njihovi izdavaci stampaju Direnmatove krimice i Hrabalove romane u sto pedeset hiljada primeraka. Ne dopada mi se pak sto komsije nece da poznaju jedan drugog. Dopada mi se sto imaju intelektualno kritican odnos preme nasilju. Ne dopada mi se... svidja mi se... pivo im je zestoko - ali mi se ne dopada period 1968. pa nadalje, koji me je kostao zivaca i jos poneceg..."

Gojko Čelebić: Živim u Pragu