15. svi 2010.

o5 o putovanju

U sumrak otezaju senke
I plaze nam po licima
Sjaj u ocima je dubok i nestvaran
Putujemo recima i razmisljamo koracima
Ti i ja, ti i ja


subota je, danas je bilo u planu putovanje po sarajevu, setnja, sedenje u finim restoranima, lagani rucak... gledanje izloga, male kupovine, pro-letnje mastanje... budim se i skoro 9h, a mrak, kisa lije, tama, palim svetlo, kompjuter, pristavljam vodu za caj i ostajem u sobi da pisem i mastam... a juce dok sam setala dobrinjskim krugom buducnosti, smislila sam ovo pismo...

Dragi prijatelju D....,

Vec dugo se nismo culi, vrijeme muspacea kao da je proslo, ipak kod tebe sam jos na listi prijatelja, a kod mene tvoj komenter na blogu, to traje i to podsjeca da smo pre par godina bas ovdje uspostavili kontakt i virtualno prijateljstvo.
Da ne duzim, bicu kratka, treba mi tvoja pomoc, tacnije mojoj kćerki Sonji, a to je isto ili vise nego meni. Ona ti se javila na faceboku za prijatelja (sonja w.......) jer nema myspace, a ja nemam fecebook. Rekoh, kratko: ona se ovdje ne pronalazi, otkako zna za sebe zeli da zivi u Americi, bas u NYC, no kako vreme prolazi, a prolazi, nije nasla sansu za odlazak, a ovde se nista po tom ni nekom drugom pitanju ne mijenja, sve je beznadezno, takva je postala i ona. U ocajanju, inace je ponosna pa nije ni od mene trazila nikad nesto ovakvo, zavapila je za pomoc, i sad sam ja u brizi kako da joj pomognem? Morala sam da sjetim da li imam ikoga tamo ko bi nam mogao pomoci, i sjetih se i tebe. Mislim i vjerujem da mozes da pomognes, a ako ne, onda znas li nekog ko moze, ili neki nacin, savjet kako i sta? Zaista se radi o njenom zivotu, da nije tako, ne bi te ovako molila za to. Znaci njoj trebaju papiri da tamo dodje, za kartu i boravak tamo dok se ne snadje imamo, a sigurno ce se brzo snaci. Toliko za sad, vise ce ti ako je potrebno napisati ona.
Nadam se tvom odgovoru kakav god on bio i unaprijed zahvaljujem i na njemu i bilo cemu sto ucinis za nas.

Uvijek tvoja prijateljica E......
Sarajevo, maj, 2010.

P.S. Odgovor mozes poslati na reply posto sam pisma odavno zatvorila.



Ona i on i on i ja

Rasli smo na nicijoj zemlji
surovo sunce iznad nas
zivimo u tudjoj kuci
ona i on i on i ja

Budimo se u zoru
tu je pocetak,
a tu je i kraj
mi smo na granici
i nema povratka
mi smo na granici
i snaga odmice
kap po kap

Ljudi me vole kada ih sanjam
ljudi se smeju,obican dan
Hodamo po toploj zemlji
ona i on i on i ja
Budim se i ne znam
gde je pocetak,gde je kraj

mi smo na granici
i nema povratka
mi smo na granici
i snaga odmice

kap po kap

Budim se i ne znam
gde je pocetak,de je kraj
mi smo na granici
i nema povratka
mi smo na granici
i snaga odmice

kap po kap

ekv