6. svi 2010.

o5 o đurđevdanu

duva vetar, nista u planu osim rucka... pljeskavice, salata od kratavaca i pavlake, feta sira, jogurta, belog luka i persuna... ne radim... bivsi, sonja i voljeni, danas slave, pridruzujem se s ljubavlju tom cinu, uostalom djurdjevdan i jeste to... izlazim da bacim 3 kese smeca, u maminoj kucnoj haljini preko koje je svilena kosulja, outfits za kontejner i vetar, bez suncanih naocala bez kojih nisam ni zimi, ni leti, ni nocu, ni danju... a onda me koraci ponesose preko trava koju kose zeleni radnici koji ne slave ovaj zeleni dan, zaobilazim gomile pokosenog bilja i kose umornih kosaca, kruzim od klupa do parkova za decu, od ratnih obelezja u vidu slomljenih plocnika do novo podignutih ploca za rahmet braniteljima... zaobilazim i sebe i druge, ali kako god uvek sam i u proslosti i sadasnjosti, cik-cak... bez ili sa naocalama, modni detalji nista ne menjaju... ipak na pola puta prebacih secanja na milog i slavu i sa osmehom se popeh na 4. sprat-kat da jos nesto otipkam kad vec necu da radim, eto moze mi se, pa zasto da ne...


6.5. utorak
----------------------------------------------
JA: Kakav radostan dan!
Crnci pevaju 'alelujah!
Kakav radostan dan,
Ptice pevaju 'aleluja!
Kakav radostan dan
Ti imas svoj strah od mene :) (7:05)
ON: Izgleda da mlada dama sve gubi osim smisla za humor. Salim se, naravno. Otkud vi mlada damo, zar niste digli ruke (i noge) od mene? I svaki put me iznova iznenadis? (8:25)
JA: OTKUDA?
1. ĐURĐEVDAN, odmor, kafa...
2. Mlada dama uvek misli na decake.
3. Ne gubim nista sto nemam! P. S. Drago mi je da se najzad salis. P.S.2 Najvise iznenadjujem sebe. (9:00)
ON: Ne radim danas - SRECNA MI SLAVA! (19:30)
JA: SRECNA SLAVA - ĐURĐEVDAN! Sto ne kazes, ne mogu ja to sanjati. Srecno i tvojima!
Je li veselo? (19:42)
ON: Ne slavim slavu kao pre (otac ne moze da prica, samo sapuce, a i sestra mi je u bolnici). Posto u kuci nije neko slavlje - organizovao sam rostilj u Vili Promaja. To je mesto gde se okupljamo, pravimo zurke, knjizevne veceri - inace kuca u kojoj zivi moj kum (19:50)
JA: Prijatno rostiljanje i drustvo! I mi to na svoj nacin, a i Sonju boli zub. Kad najesen objavim pesme, poslacu nesto u VP. Cao, Mili! (20:02)
ON: Skuvaj joj caj od zalfije - i neka ispira usta (umiruje gingivu i ublazava bol). Pozdravi je i poljubi pred spavanje - i to deluje umirujuce. Tvoj B. (20:06)
----------------------------------------------

Prvi i poslednji dan

mislim na korak koji je najtezi
kada je najlaksi
koji vodi do onog pravog
jedinog, istinskog

u meni zveckaju srebrne pare
jer danas je nalik na praznik
na prolece, na svecanost

zar je to samo laz
zar je to prevara
mislim na prvi i poslednji dan
mislim na prvi i poslednji

odgovor koji cu dobiti
ako se potrudim
ako se mnogo i crno potrudim
na ovaj dan

dok lezimo na ledima
i gledamo bele oblake na nebu
u prolece, na Đurđevdan

zar je to samo laz
zar je to prevara
mislim na prvi i poslednji dan
mislim na prvi i poslednji dan
mislim na prvi i poslednji dan

zar je to samo laz
zar je to prevara
mislim na prvi i poslednji dan
ovo je prvi i poslednji dan
ovo je prvi i poslednji dan

ekv