7. svi 2010.

o5 o čorbi

Necu da ispadnem zivotinja

Zasto tebe da nosim na dusi
Nema smisla da ratujem s tobom
Dobra moja, idi s milim bogom
Ja ne znam sta cu sam sa samim sobom

Prosao sam davno cmakanje u parku
Drzanje za ruke, lezanje na travi
Ne prodajem zvezde ni sarene laze
Suvise me toga zviznulo po glavi

Necu da ispadnem zivotinja
Ja ne umem u dvoje da trajem
Ja sam ti ljubavna sirotinja
Otimam, a nista ne dajem

Mogu da ti valjam samo dva-tri dana
U osecanjima uzasno sam stedljiv
Ja sam Solunac vagon restorana
I priznajem, priznajem, priznajem
Priznajem da sam neupotrebljiv

Necu da ispadnem zivotinja
Ja ne umem u dvoje da trajem
Ja sam ti ljubavna sirotinja
Otimam, a nista ne dajem

Ja sam se lozio na tebe

Bila si najlepsa zenska u kraju
Ali previse ozbiljna i previse stroga
Jedna od onih koje nikome ne daju
A ja sam te voleo i vise od toga

Bila si u nekom sasvim pogresnom filmu
Koji se strasno davno prikazivao
I nisi prestajala da se foliras
A ja sam se nadao i ocekivao

Ja sam se lozio na tebe
O kako sam se...
Ja sam se lozio na tebe
O jako sam se...
Ja sam se lozio na tebe
A ti si bila mrtva hladna
Ti si bila mrtva
Ti si bila hladna
O, tako hladna
O, i tako mrtva
O, mrtva hladna

Pobeci negde

Pobeci negde, daleko, sto dalje
Gde ne trebaju pilule za spavanje
Pobeci negde, ne umem da plivam
Dajte mi pojas za spasavanje

Taksisti gaze golubove
Konobari otimaju, kradu
Majmuni siluju po ulazima
Ja necu da ostanem u gradu

Nevinih preko 14 nema
I tesko disem uvece kad legnem
U meni samo ubica drema
Ja moram brzo da pobegnem

Pobeci negde, daleko, sto dalje
Gde ne trebaju pilule za spavanje
Pobeci negde, ne umem da plivam
Dajte mi pojas za spasavanje

Gaze mi po zuljevima nervozni i brzi
Guraju mi laktove u zube
Svejedno mi je ko me voli, ko me mrzi
Svejedno mi je dal' me pljuju, dal' me ljube

Taksisti gaze golubove
Konobari otimaju, kradu
Majmuni siluju po ulazima
Necu da ostanem u gradu

Pobeci negde, daleko, sto dalje
Gde ne trebaju pilule za spavanje
Pobeci negde, ne umem da plivam
Dajte mi pojas za spasavanje

Riblja Čorba

Mrtva proroda 1981.