29. sij 2010.

januar

"ne volim januar ni bele zimske vragove
u svakom snegu vidim iste tragove,"

...ali sreca pa je pri kraju, nekako sam i ovaj 'izdurala' februar mi vec mirise na prolece, kazu depresivci i starci ne vole zimu, mozda... ne volim, pa trpim, cekam i brojim da prodje, eto prodje i ovaj, uz brojanje dana da prodju, uz dijetu, uz dvije macke i tri sapunice, a sve uz grijalicu, ne micuci od tv-a, sporeta i kompjutera... daleko je leto i more... eh...
"Bila je noć, jedna mrkla, kao ova večeras, u ulici Dositejevoj, u Novom Sadu, na Dunavu...
Ja sam dolazio sa jednog mesta gde su svi bili rumeni kao kuvano vino koje su pili i gde su svi mirisali na karanfilić i pevali "Roždestvo tvoje" i još neke druge pesme kojih se ne sećam baš.
Bila je noć i dugo sam stajao pod njenim prozorom ispred kuće broj 7A. Tišina je bila, samo koraci nekih noćnih ptica i lepet krila nekih pravih noćnih ptica.
Ipak ni na trenutak nisam uspeo pod njenim prozorom te noći da je čujem kako diše, kako diše u snu..."
Naposletku...
Ti si dobro znala ko sam ja...
Otkud sad te suze, moja mila?
Rekla si da se za točak bršljan ne hvata...
Zalud izgužvana svila...
To je tako...
Ne pravi od tuge nauku...
Mami svetlo na sledećem bregu...
Okopniće moj otisak na tvom jastuku...
Kao "jezuška" u snegu...
Naposletku, ti si navek znala da sam svirac...
Brošić što se teško pribada...
Da me može oduvati najblaži Nemirac...
Da ću u po reči stati...
Da se neću osvrtati...
Nikada...
(Djordje Balasevic)




Zasto se ne javis
Zasto nam ne pises
Gde li si kako si
S kim li se vucaras

Ovde je hladno
Ovde je zima
Ovde je mrak
Ja nemam posla
I nemam s kim da spavam
Ovde je hladno
Ovde je zima
Ovde je mrak
Ja nemam gde da spavam

Vodi me na Jadransko more
Ja volim Jadransko more
Tamo gde talasi zovu bela jedra

Zasto si ostao
Zasto se ne vratis
Ovde te trebamo
Ovde te cekamo

Tamo je zima
Tamo je hladno
Tamo je mrak
Niko nema posla
I nemirno se spava
Tamo je zima
Tamo je hladno
Tamo je mrak
Tamo nemam gde da spavam
Ja nemam gde da spavam

EKV