11. sij 2010.

p-p

PP
prvi post i biranje fonta, prije toga layouta, toliko toga u glavi, a ne znam od čega početi, tješi me ono: ,,prvi se mačići u vodu bacaju,, , a zapravo ovo nije čak ni uvod, otompotom, ovo je proba kako radi blog, a kako ja, moglo bi se reći, uzajamno upoznavanje, puno toga u glavi, pa o5 dilema ne samo o čem pisati, nego o5 i kako, jer ja vec 10-tak godina šetam netom, a mnogo vise svijetom, a svo to vrijeme pišem o čemu bilo, bilo kako i bilo gdje (o balkanskim jezicima, dijalektima i govorima sta da govorim, ne samo da ih sve znam i volim, nego sam zivotom i razapeta izmedju njih, pa u mom pisanju ima svega od toga, ipak trudicu se da to svedem na nesto sto je i meni najblize i citljivo svima na ovim prostorima koje sada zovu regija... haha) i tako čitam i pišem, pa to mi je i zanimanje, pa tako i pravopis, ali sam već odavno napravila svoj, možda se zato i razumijem najbolje sa samom sobom... mislim na smajlije, možda bi dobro došli, iako ih ja baš i ne volim, pa ih uglavnom nisam ni koristila na raznim forumima, sajtovima, chatovima... na kojima sam bila, kažem bila, jer sam skoro sve u posljednjoj godini promijenila, pa i boravak na netu, što bi se reklo: prošla puno toga i u reali i virtuali, neke važne životne stvari podvukla, ali život je krug i evo u novoj godini odluka, krećem ponovo sa puno iskustva, ali o5 predamnom prazno polje, a od iskustva sve sam sažela u ovo,,o5 bez linija,, što ce biti jasnije u nekom narednom postu, znači bilo je dosta razloga da ovdje počnem pisati, a direktan povod da to učinim baš danas je početak jedne dijete o kojoj ću u sljedećem postu...