29. sij 2010.

gotovo

dobro jutro

DD... jos danas i gotovo i nisam 'brljala' sto se kaze, jedino nisam prvog cetvrtka pojela jabuku, ne volim kisele, pa sam uzela krusku, a juce sam nasla zuti delises i ogulila i seckala, tako mogu, nisam ljubitelj jabuka, steta, jabuke su jako zdrave, to sam i pre znala, a i sad se uverila citajuci puno o ishrani...



dijetu sam odradila disciplinovano, takva sam inace... kad nesto odlucim to i uradim, ali ono sto smatram vecim uspehom od skinutih 5-6 kg je da sam nesto naucila, a nesto obnovila i da cu za sledecu sedmicu sama da napravim jelovnik po tom saznanju i iskustvu na osnovu ove dijete... shvatam u cem sam gresila... (navike: kao sto je da sam jela puno hljeba ili gladovala citav dan, pa se prejedala...) i sta mi je dobro i sad je najvaznije da promenim ishranu.

evo i nasih fotki... mobilnim se vec odavno i fotografise... fotkale smo skoro sve dnevne menie... sve su fotke slikane u dnevnoj sobi, na starom stolu, ja pripremala i servirala, Sonja fotkala... evo 3 slicice...
* * *

2.dan: Večera: 1 Pljeskavica (125 g mljevenog mesa), 1 narandza,
(1 paradaiz) 4 krekera, 1 šolja kafe ili čaja bez šećera.

* * *

4.dan: Ručak: 125 g nemasnog sira, 1 paradaiz, 4 krekera

* * *

5.dan: Večera: 500 g kuvanog povrća (mrkva, grašak, krompir) 1 kuvano jaje, 1 paradaiz (paprika)


STARO VINO
Narandža na stolu
Tvoja haljina na podu
A ti u mojoj postelji
Blagi poklon trenutka
Svežina noći
Toplota moga života
Žak Prever




OPROŠTAJ
Umrem li, ostavite balkon otvoren.
Dete narandze jede. (Vidim sa svog balkona)
Kosac žito kosi. (Čujem sa svog balkona.)
Umrem li, ostavite balkon otvoren!
Federico Garcia Lorca