11. sij 2010.

dijeta

MEDICINSKA (narandza) DIJETA
--------------------------------------
Doručak: isti tokom 15 dana
-1 narandza -1 dvopek (4 krekera) -1 šolja kafe ili čaja bez šećera
--------------------------------------
1. dan
Ručak:1 narandza,1 kuvano jaje,1/2 šolje jogurta.
Večera:2 paradaiza,2 kuvana jaja,1 krastavac ili1/2 oprane zelene salate.
2. dan
Ručak:1 naranadza,1 kuvano jaje,1/2 šolje jogurta.
Večera:1 Pljeskavica (125 g mljevenog mesa),1 narandza,
(1 paradaiz)4 krekera,1 šolja kafe ili čaja bez šećera.
3. dan
Ručak:1 narandza,1 kuvano jaje,1/2 šolje jogurta,1 zelena salata ili 2 krastavca, napici bez šećera.
Večera:1 Pljeskavica (125 g mljevenog junećeg mesa)
1 narandza,4 krekera,1 šolja kafe ili čaja bez šećera.
4. dan
Ručak:125 g nemasnog sira,1 paradaiz,4 krekera.
Večera:1 Pljeskavica (125 g mljevenog junećeg mesa)
4 krekera,2 paradaiza,1 jabuka.
5. dan
Ručak:-200 g kuvanog mesa ili ribe-1 paradaiz-1 dvopek
Večera:-500 g kuvanog povrća(mrkva,grašak,krompir)
-1 kuvano jaje-1 paradaiz
-------------------------------------
Nakon 5 dana izgubi se 2,5-5 kg. Nakon 5 dana dijete, dijeta se ponavlja i tako 3 puta po 5 dana. Za 15 dana se izgubi 15 kila i nećete ih više dobiti ukoliko nakon dijete normalno jedete osim svakog PONEDJELJKA kada treba jesti sljedeće:
Doručak: -1 čaša soka od limuna bez šećera
Ručak: -2 jabuke, 1 dvopek
Večera: -1 jaje, 1 paradaiz, 1 dvopek
Za vrijeme dijete ne uzimati alkohol! Namirnice se mogu uzimati hladne ili tople, ali bitno je da se uzimaju tačno onim redom kako je napisano i ne izostaviti ni jednu.
Piti što više vode i biljnih čajeva...

P.S.
DD
da, dd-drugi dan, a i dd-dnevnik dijete... tako sam pocela sa blogom, tako sam juce pocela sa dijetom... prva ideja da to svakako negdje pisem, pa pocetak na blogu zatvorenog profila na myspaceu, ali u toku pisanja sinula mi je ideja za poseban blog, volim sve novo, a razlog da se to sad radi i tako prati i ova dijeta je bas pravi, znaci jucesnji dan je prosao, evo jutros sam vec oko 9 sati ponovila dorucak (ah, te narandze, danas su u programu cak 3)
nisam stigla da pisem juce o tom prvom danu, puno uzbudjenja, dogadjanja, Sonja koja je sa mnom juce pocela dijetu je kupila digitalnu vagu, pa smo oko nje provele dosta vremena, da je upoznamo, da se izvagamo i sve sto je oko toga bilo interesantno, ostatak dana je prosao u kupovini i pripremanju namirnica i jelu,
da, dok je dorucak iako lagan nama vrlo povoljan jer osim sto sam ja pila kafu i caj, ujutro uglavnom nismo ni jele, rucak je bio prvo iskusenje: narandza, kuhano jaje i pola case jogurta i onda 3 sata meksickih serija na pinku bih, o tom jednom, posebno, ali bilo je gadno, nikad nemirnije nisam gledala inace mirne sapunice koje i gledam da bih mirno provela popodne i krulenje u stomaku...
oko 6 spremljena vecera: paradaiz, paprika, 2 kuvana jaja i krastavac, 45 minuta trajalo je moje zvakanje, a velika zuta paprika me dotukla, sonjina crvena je njoj bila dobra, ali o ukusima se ne raspravlja, tako smo do 7 sati zavrsile sa jelom i znale da treba provesti vece bez hrane, mogle smo piti vode i cajeva koliko zelimo, ali po gutljaj, zato i valjda sto je to voce i povrce sa vecim procentom vode, svaki cas smo morale ici u toalet, no proslo je vece u gledanju 2 filma i legla sam oko pola 12 na spavanje, dobro sam spavala, svasta sanjala, ali se nicega ne secam, probudila sam se jutros oko pola 9 i skocila iz kreveta da kuvam kafu i caj, te budim sonju za isto... evo vec sam doruckovala, sonji se kuva caj, iz ulice se cuje neko busenje i lavez psa, a ja mislim kako cu danas pojesti 3 narandze...:)))


:pp

juče-prvi dan

Sonja i ja

sve, sve, ali paprika:))