12. sij 2010.

jesen

jesenje-zimska impresija

Emma Florence Harrison: Rapunzel 1914.


Emma Florence Harrison: A Birthday 1910.


Jean Frédéric Bazille: Family Reunion, 1867.


Andrew Wyeth: Christina’s World 1949.


Andrew Wyeth: Winter 1946.

Jesen
jesen u kozi, dolazi mi jesen
jesen u krznu, dolazi mi jesen
mislim na voce i mislim na nju
mislim na zuto, na hranu i budj

vidi da nije mozda stigla jesen
trazi i naci ces u sebi truo hrast
gore u nama je bujica reci
dole u nama je jesenji zrak

jesen u kozi, dolazi mi jesen
jesen u krznu, dolazi mi jesen
gore u nama je bujica reci
dole u nama je jesenji zrak

jesen u kozi, dolazi mi
jesen u krznu, dolazi mi
jesen u krznu, dolazi mi
jesen u kozi, dolazi mi
zrak

ekv


JESENJE CARI

Majka je donijela grozdje sa pijace
oprala ga nakon rucka
i stavila na sto
Sestra se probudila prva
zapucketala jezikom
i veselo se nasmijala
Otac je grozdje
po navici stecenoj u djetinjstvu
jeo sa kruhom
Iz druge sobe sa ekrana
cula se svecana glazba
i euforicno klicanje gomile
Ceremonijal ustolicenja
bio je u toku
Ja sam otkinula veliki grozd
pretpostavljam u trenutku
kada su ga uzeli na nisan
Voce je bilo ukusno
Kralj je bio mrtav
Tada je glazba prestala da svira
sestra je prestala da se smije
majka je napustila pranje posudja
otac je bacio grozdje na pod
A ja
Ja sam nastavila da klopam halapljivo
jer kraljeva ce uvijek bit
ali grozdja...
Grozdja bogami
tek iduce jeseni
mozda
za m