13. sij 2010.

bez-linija

da, ovo je ,,o5 bez linija,, tj. drugi blog sa istim nazivom...
u septembru 2008. sam otvorila svoj prvi blog (na nekom drugom blogeru), pisala nekoliko dana, a onda prestala i cak posle nekog vremena zaboravila i lozinku, pa se nisam mogla ulogirati, no i tada sam htela da pisem ,,bez linija,, (isti naslov ima i moj prvi i jos neobjavljeni roman)a blog je imao podnaslov ,,nesto kao jutarnji dnevnik: zapisi uz kafu... misli... poezija,, cemu sam sad dodala i ,,secanja,, jer vreme cini svoje i sve vise gledam iza nego ispred... o5 potraga kao za vreme rata i posle rata za ,,juznim danas,,... tako cu danas preneti ovde tih 6 postova, ne samo da ih sacuvam, nego ce oni reci nesto 'vazno' o meni i za ovaj blog...

7.9.2008
pa-pa

prvi se macici u vodu bacaju
pa prvo pa musko
pa prvo skoci pa reci hop
pa ja se namucih dok se registrovah
pa ostadoh bez reci
pa zato za danas

pa-pa

7.9.2008
plan za sutra-ujutru

ovo je danas cisto vezbanje
ali ima i neceg u sta cete se uveriti
kad pocnem da pisem ne znam da prestanem
nije mi cak ni vazno da li to ko cita
pisanje je kao disanje
a danas sve naopacke
prvo pa-pa

pa onda pozdrav
svim blogerima
koje cu nadam se upoznati u velikom broju
i koji ce me svojim pisanjem okupirati
pa da odlepim od nekih drugih stvari
i postanem jos nesto sto nisam bila
blogerka

a da plan
ma nemam ga
cista hemija
kafa i tako
reci
reci
reci

7.9.2008
beZZZ

evo i treceg posta danas
po onom treca sreca
ma da
pisala bih ja nekada i 30
a nekad nijedan
kako-kad
htela sam da dam objasnjenje za naslov svog bloga
mozda to i nije bitno
ali jos ne znam o cemu se sve ovde pise
valjda svak po svom
a to je dobra formula
jedino dobra formula
znaci
pisem oduvek u svesci bez linija
bez interpukcije
pre nesvesno i sad vec svesno izbegavam
sva ogranicenja koja smo sami sebi nametnuli
a o drugima da se i ne govori
i za to u slavu
SLOBODE
vidim ovde jos naslova
bez
bez
bez
a da li granice postoje
kako se i kome kroje
neki drugi put
dok vidim
o cemu se ovde misli
da bi nam postovi bili
prokleto cisti





8.9.2008
rano_ jutro kao rana_ jesen

septembarsko jutro toplo kao prva kafica sto se kuva
svezina kao varka na prozorima i balkonu viri
jucesnja vrelina kao lopov se skriva u uglovima
novi dan kao topao dorucak se sprema
ja sama u kuci kao i na blogu
inspiracija kao sunce jos ne pomalja
a ja kao hocu nesto da napisem
a ja kao zelim naci prave reci
ja a kao necu da odustanem
rano jutro kao rana jesen
sazreva kao nar
kafica kao spas

9.9.2008
suncobran

ovo je suncobran
mislim na avataru
o tome kako sam ovako mali avatar napravila
necu da pricam
hocu da pricam o suncobranu
ne o kisobranu
njega ne volim
ko ga nema
volim ono sto nemam
sto niko nema
suncobran
ne onaj morski
ili kafanski
nego damski
ali njih vise nema
sve sto je lepo i korisno
nestalo je
sunce
nemoj da se ljutis
ali kad dojadis
sve sprzis
i jos ti nije dosta
ah
vapim za njim
da je glavu skriti
i dama biti
bar jedan dan

10.9.2008
* * *

u zrelim poljima
ritual zavodjenja
meteorolog sapce
sunce
nadneseni nad letom
pricamo o putu
u perfektu i futuru
horizontalna tisina
usne traze hlad
u dahtanju