27. ruj 2010.

Voćni google rodjendan


nocas je kisa pala
kao onda
a jutros sunce zasjalo
kao onda
davno sam sve reci ukrala
i prekrala
pa sad cutim

a tada iz sume na rubu
reci ne cuh ljudske
no s brega prvo krik
pa plac iz doline
i potekose neke nove
i meke
a saptahu ih lisce i kapi
daleke
pricaj mi mama o5
slusaj mila o5

ponedeljak bese kao danas



k'o da si izasla cela
iz kore drveta moga



da budes sveza i mlada i puna zivota
kao vesela i divlja decja igra
da budes sveza i bistra kao voda
i bestelesno vitka poput tigra
da obnavljas se bezbrojno kao ikra
da narav smrtnu nikad ne odas
da budes i ziva i mitska cigra
da znadnes sta je potpuna lepota
i budes vecno mlada kao ja
to bi mama htela da ti da

da kad te sretne neka stara zena
sto ipak nesto od starosti ceka
pozeli biti o5 jednom mlada
pozeli biti lepa kao nekad
kao ja
sto htejuc da se k'o devojka nosi
crveno lisce zamrsi u kosi



*ponedeljak je vocni dan
**danas je mojoj Sonji - Kristini i Googlu rodjendan
***pravu tortu pojele smo juce, a danas cemo virtualni san
27.9. Vozviženje Časnog Krsta - Krstovdan

Rodni breg

Na peskovitoj padini nišu se tuje
Pod njima bujni mravinjaci
Često, ovuda, nečujni koraci
Gluvih noći do kolena gaze
A koji put, kad dunu oluje
Zelenom dolinom, sve do planinskog ždrela
Glas neke kobne ptice zoru pomračuje.

Neki krupan, crveni cvet
Raste ispod mrkih senika
Kao kandila šumskom bogu.
Sa tog sam brega, davno, odlutao u svet
Te ne znam dal i još u kojoj brezi
živi slika
Mog prozeblog detinjstva
Svetačkih i bosih nogu?


Rade Drainac

~nista nije slucajno~