25. ruj 2010.

Susreti na internetu

poprilicno sam zapustio svoj spejs i retko svracam u ovaj prostor. dani i noci kruze i kruze i ponekad mi se cini kao da je to jedan te isti dan koji se okrece oko nekog svog centra a ponekad mi se cini da se taj centar urusava i da moze da mi se desi da se dan i noc prostru u vremenu i prestanu da budu dan i noc i postanu... nesto o cemu ne umem ni da mislim... uglavnom sam na fejsbuku i tamo stavljam fotografije koje radim. lutam i lutam i pokusavam da uhvatim lepe kadrove, sve vise se pitam cemu to lutanje, zasto ta potreba za pravljenjem lepih kadrova. pitam se a znam da ne umem da odgovorim.
ako zalutas na onaj fejsbuk prostor - eto tamo su fotografije koje pravim
budi samo dobro i uzivaj u svim lepim bojama i mirisama ove mlade jeseni
23.9.2010.

cao dragi ponty
drago mi je da si se javio
znam da se neke adrese zaboravljaju
nisam ni ja ovde cesto
myspace je nekim cudom probio led na netu
a onda se sve o5 cudom za_mrzlo
ljudi su otisli
a ja sam istrazivac
i uvek idem dalje
ali me facebook od pojave nije privlacio
tako da sam ga pre_skocila
ustvari posle svega
usamila sam se na svom blogu
takva faza
i ja zeleni caj od maja pijem umesto kafe
setim te se nekad
iskreno
e
bd
25.9.2010.

umorna i gladna
jedem i citam na kompu
ovo sto si napisao moram prevesti na engleski
u svakom slucaju ce biti na blogu
deluje i kao pesma
a inace je smisao
onoga sto sam htela reci
na tvoj nacin
potreban je dijalog
i onih koji se razumeju
i ne razumeju
ovo je bio probni balon
nisam to svima ni slala
i puknuo je bas tamo gde sam i ocekivala
neki nisu odgovorili
a ja znam poprilicno svoje prijatelje
neki su usavrsili sve tehnike na kompu
cuda stvaraju
ali poimanje arta im je strano
ili drukcije
ko ce znati
opet krug
volan
ili
kocnica
:))
bd


P.S.
danasnji moj lagani uradak
lici na 60-70-te
kao tvoj
samo sto je u boji
ipak sasvim drugi stil
23.6.2008.

s ubota
s vira usna harmonika
s teta sto ces neke fotke propustiti
s to me manje ima
s lika vise_tu nesto ne stima
6.10.2007.

n edelja
n asla sam ptice-mace
n aravno sad
n evalja nesto drugo
7.10.2007.

porodicna da, ali ne moja
vec mog prijatelja ciji je deda
napravio taj hotel i jos mnogo toga
a on svu dokumentaciju tri generacije
sacuvao i objavio vise knjiga i o tome i inace
amater fotograf i sta sve nije?
a upoznala sam ga radeci na
jednom projektu
naucila mnogo od njega
divim se takvim ljudima
a malo ih je a skromni su
tako da malo ko zna za njih
na ceni su neke druge vrednosti


[pogledaj na googlu: Caba Madjar]
septembar 2007.

Dva prijatelja

Dva prijatelja što se svakog dana
sastaju ispred tri lista duvana
celoga života dosadnog i dugog
ne vide niko jednoga bez drugog

Dva prijatelja što se svakog dana
sastaju ispred tri lista duvana
toliko su oni nerazdvojni bili
da su celome svetu dojadili

Ali jednog dana iznenada
oni nece proci kroz svoj deo grada
na sastanak što ce toga jutra biti
prvi put ce jedan od njih zakasniti

I otad milijarde dane i nedelja
nece se vidjeti ta dva prijatelja
duže od života, o mrtva ce biti
dva najbolja druga ko što smo ja i ti


Matija Becković

lyric
Arsen Dedić
Rade Šerbedzija